Jump to content

WD 40

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Erik,

Dat trucje met WD 40 heb ik ook eens geprobeerd. Toen nog op mijn dropveter kabels van een paar gulden de meter. Een enorm effect!!! Alle detail was verdwenen; alsof er een deken voor de speakers hing. Ik heb het kunnen herstellen door 10 cm van de kabels af te halen en te reinigen met alcohol (geen drank!). Later heb ik een ontvettingsmiddel gekocht om af en toe aansluitingen te reinigen. Dat werkt perfect!

Ik begrijp dus niet hoe die WD40 bij jou goed kan werken. Tenzij je kletsnatte kabels hebt en je het water ermee verdreven hebt.

Groet,

Leobus

Als ik het dus goed begrijp spuit jij spul op je set dat ontwikkeld is om op de maan te komen. Ik begrijp dat best: waarom zou het hier niet werken, als het goed genoeg is om er mee op de maan te komen. Ik zou mijn luidsprekers ook uitrusten met rupsbandjes. Deden het ook zo goed op de maan.

Als ik het dus goed begrijp spuit jij spul op je set dat ontwikkeld is om op de maan te komen. Ik begrijp dat best: waarom zou het hier niet werken, als het goed genoeg is om er mee op de maan te komen. Ik zou mijn luidsprekers ook uitrusten met rupsbandjes. Deden het ook zo goed op de maan.

nou ,

de meeste voodoo accesoires in de hifi lijken best op van die ruimtevaart spulletjes,

cdspelers die op ufo's lijken,

spikes onder je speakers (en dan drie van die hoge net als onder een raket,)

ps: ik heb wel eens netsnoeren gezien bij een forumlid , daar kun je een raket mee starten!!

echt waar :D

nou ,

de meeste voodoo accesoires in de hifi lijken best op van die ruimtevaart spulletjes,

cdspelers die op ufo's lijken,

spikes onder je speakers (en dan drie van die hoge net als onder een raket,)

ps: ik heb wel eens netsnoeren gezien bij een forumlid , daar kun je een raket mee starten!!

echt waar :D

of ahoy mee voeden.

slaat echt nergens op.

Guest muziekfreak
Geef mij maar zuiver bronwater :unsure:

Nahja ik zou het anders doen keb op het werk nog wel een paar 200liter vaten 10-w30 staan staan voor eric kannie ff vooruit :D