jeewee Posted 5 oktober 2004 Report Share Posted 5 oktober 2004 Wellicht nog het uitproberen waard : ga naar de dierenspeciaalzaak, koop aldaar van die "hondenspeelballen(niet keihard maar ook niet te zacht)" en snijd deze doormidden. Vier "halve ballen" onder je speaker en je bent klaar....(krast niet en wellicht dempt het goed..). groet, Jeewee (Bewust gewacht tot na dierendag met deze reactie anders bleef er niets voor de trouwe viervoeters over qua kado Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 5 oktober 2004 Report Share Posted 5 oktober 2004 bij de doe-het-zelf zaak kan je een rubber tegel kopen, 6 eur voor 50x50 cm. die is van rubber-snippertjes gemaakt die weer samengeperst zijn. lijkt wat op de TVA dempers (zie hifi.nl). je kan de dikke stukken gebruiken voor erg zware componenten, of de dunne tussenstukjes voor lichtere dingen. ik gebruik het onder alle componenten (van onder naar boven: eerst dat rubber, dan 2 of 3 cm steen, dan een demper zoals master base of SCC, soms meerdere gecombineerd). effect is goed hoorbaar. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidvh Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Vibrapods zijn een prima idee! Geloof ik 37 euro per 4. En ze werken onwijs goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 Vibrapods zijn een prima idee!Geloof ik 37 euro per 4. En ze werken onwijs goed. heb je stiekem op mijn website gekeken?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidvh Posted 15 oktober 2004 Report Share Posted 15 oktober 2004 hehe ja tijdje geleden Maar ik heb ze ook al bij verschillende dealers onder de speakers zien liggen. 1 dealer liet me het verschil horen met en zonder. Zonder klonk de bass wat flets en het hoog wat scherp. Met klonken de bassen veel strakker en het hoog was veel meer in balans met het laag. Gebruikte speakers waren Dali Suite 1.7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts