Jump to content

50 jaar jong....

The Koosjer connection
 Share

Recommended Posts

Geachte forum-genoten,

Hendrix haalde er de meest mooie melodieen uit...stak 'm zelfs in de fik....sloeg 'm aan barrels en smeet 'm regelmatig het publiek in ;)

Clapton beulde zijn Blacky jarenlang af en verkocht 'm onlangs nog even goed voor 'n miljoen dollar.... :blink:....om er maar eens 2 aan te halen

Ja..ja...de Fender Stratocaster is 50 geworden!

Een veelzijdige gitaar die net zo makkelijk jazz als pure rock of blues ten gehoren kan brengen.

Het is dan ook de voorkeur van vele gitaristen vanwegen de klank-kleur :blink:

Als je denk:...wat moet ik nu met dit bericht?

Dan zal je hoogst waarschijnlijk niet een echt een gitaar liefhebber zijn...dat geeft natuurlijk niks....ik ben het wel..en geloof dat er nog wel mer zijn op deze site :lol:;)

strat1.gif

En de jubileum uitgave....de gouden Stratocaster.

0132004_th.jpg

--Hans.

Geachte forum-genoten,

Hendrix haalde er de meest mooie melodieen uit...stak 'm zelfs in de fik....sloeg 'm aan barrels en smeet 'm regelmatig het publiek in ;)

Clapton beulde zijn Blacky jarenlang af en verkocht 'm onlangs nog even goed voor 'n miljoen dollar.... :blink:....om er maar eens 2 aan te halen

Ja..ja...de Fender Stratocaster is 50 geworden!

Een veelzijdige gitaar die net zo makkelijk jazz als pure rock of blues ten gehoren kan brengen.

Het is dan ook de voorkeur van vele gitaristen vanwegen de klank-kleur :blink:

Als je denk:...wat moet ik nu met dit bericht?

Dan zal je hoogst waarschijnlijk niet een echt een gitaar liefhebber zijn...dat geeft natuurlijk niks....ik ben het wel..en geloof dat er nog wel mer zijn op deze site :lol:;)

strat1.gif

En de jubileum uitgave....de gouden Stratocaster.

0132004_th.jpg

--Hans.

het is leuk maar wat moet ik er mee

Tja Berend.......dan nog maar even... ;)

............Als je denk:...wat moet ik nu met dit bericht?

Dan zal je hoogst waarschijnlijk niet echt een gitaar liefhebber zijn...dat geeft natuurlijk niks....ik ben het wel..en geloof dat er nog wel mer zijn op deze site.....

Ik had het reeds voorzien.... :lol:;)

--Hans.

Valt best mee met die veelzijdigheid. -_-

Jazz kan tie beter aan de Gibsons (bv. Es 175) overlaten, terwijl de Jazzmaster (?!?) net zoals de Telecaster `n lekker stukje "blik" kan laten horen.

De laatste is trouwens al ruim over de 50.. :huh:

Valt best mee met die veelzijdigheid. -_-

Jazz kan tie beter aan de Gibsons (bv. Es 175) overlaten, terwijl de Jazzmaster (?!?) net zoals de Telecaster `n lekker stukje "blik" kan laten horen.

De laatste is trouwens al ruim over de 50.. :huh:

Daar ik zelf niet spelen kan moet ik afgaan op wat de grote jongens zeggen over deze gitaar........

En er zullen best gitaren zijn van over de 50 maar ik zag niet de reportage over die gitaren....helaas :(

Dus..ik hield het bij deze..en die is zoals beschreven niet de minste.

--Hans.