niels007 Posted 26 september 2004 Report Share Posted 26 september 2004 Dag, M'n eigendunk begint te groeien als het gaat om mijn recent opgepakte nieuwe hobby: drummen. Ik wil graag een realistischer beeld van mijn (gebrek aan) kwaliteiten horen dus wil ik de oefensessies opnemen. Luisteren / bewerken zal ik via de PC willen doen. De geluidskwaliteit hoeft niet meer dan redelijk te zijn. Ik weet echter niet wat handige betaalbare compacte oplossingen kunnen zijn: -minidisc apparaatjes hebben vaak een microfoon? is dat wat? -mp3 spelers met voice recording.. maar trekken ze de decibellen van een drumstel? en 128mb WAV is snel vol.. Wie zou me meer kunnen vertellen over de mogelijkheden? Niels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 26 september 2004 Report Share Posted 26 september 2004 als de geluidskwaliteit geen rol speelt dan ben je met een ouderwetse portable cassetterecorder voor minder dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 26 september 2004 Report Share Posted 26 september 2004 ...of een portable MD recorder. Gebruik ik al jaren met prima resultaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 27 september 2004 Author Report Share Posted 27 september 2004 Waarschijnlijk ga ik op buitenland stage in februari, en ik zag dat ze nu ook minidisc spelers /recordertjes verkopen met MP3/WMA functionaliteit. Zou perfect zijn! Ik ga even goed neuzen op internet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts