Jump to content

Ultimeaudioset

ctcen
 Share

Recommended Posts

ah kijk nog een mooie tip zeg maar....

dus dan moet ik gaan luisteren naar de

* pro-ject tube box

* black cube van lehmann

* clearaudio ding...

*

ow ja btw

http://my.hifi.nl/index.php?user=126

blijf stemmen op heel bijzonder ;-)

gaat de goede kant op:)

bb

nee maar ik vind het erg leuk om boven aan te staan..:)

tussen allemaal heeel grote ht jongens met systemen van 20.000 euro en meer!:)

bb

Wat ik zelf niet helemaal snap aan de site my.hifi.nl is:

Als ik op m'n werk even op die site kijk lijkt 't wel of die site zelden ge-update word, aangezien ik steeds dezelfde namen/foto's blijf zien, terwijl ik dan s'avonds thuis nieuwe namen erbij zie staan.

Hoe zou dat kunnen ?

Groeten,

Alco

Wat ik zelf niet helemaal snap aan de site my.hifi.nl is:

Als ik op m'n werk even op die site kijk lijkt 't wel of die site zelden ge-update word, aangezien ik steeds dezelfde namen/foto's blijf zien, terwijl ik dan s'avonds thuis nieuwe namen erbij zie staan.

Hoe zou dat kunnen ?

Groeten,

Alco

Ik denk dat je dan de cache even moet legen of gewoon refreshen in je browser (F5)

[De pagina is nog "in bewerking". "Belangrijkste hobby": muziek luisteren! :lol:

Het is toch geweldig, ik zal eens de ABN proberen te bellen morgen, of er iemand werkt die Van Beusden de Rooy heet, kunnen we waarschijnlijk lachen :D:D:D

Bovendien, het is natuurlijk complete nonsens dat je in een directie-functie bij de ABN zoveel te besteden hebt aan zoiets, dat is nagenoeg onmogelijk of het resultaat van vele jaren werken en sparen :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Ga eens in de zomer op bv de kagerplassen of het ijselmeer kijken,

daar zie je zat boten ronddobberen van vele malen dit bedrag.

Of kijk eens voor de gein na hoeveel auto's van dit bedrag of meer

verkocht worden in Nederland.

Het is maar waar je je geld aan uit wil geven.

Frits

Information Risk Manager

Iedereen is tegenwoordig ook maar MANAGER, zelfs met slechte cijfers  <_<

Leuk voor je, maar de kwalificatie EDP-auditor zegt mij genoeg.

@ JeroenKV: ben je RA RE, of alleen RA?

De functie EDP auditor is inderdaad niet de makkelijkste. Zonder senioriteit, kennis van zaken, stevig in je schoenen staan en vooral ook sensitiviteit bereik je nooit de top. Alleen maar "vinken" of vooraf gedefinieerde normen gehaald worden volstaat natuurlijk niet.

Als algemeen directeur IT bij een van de top 6 banken in Nederland word ik vaak gevraagd en ongevraagd geconfronteerd met interne en/of externe EDP-auditors. Voor de weinige echt goede EDP-auditors heb ik veel respect.

De functie EDP auditor is inderdaad niet de makkelijkste. Zonder senioriteit, kennis van zaken, stevig in je schoenen staan en vooral ook sensitiviteit bereik je nooit de top. Alleen maar "vinken" of vooraf gedefinieerde normen gehaald worden volstaat natuurlijk niet.

Als algemeen directeur IT bij een van de top 6 banken in Nederland word ik vaak gevraagd en ongevraagd geconfronteerd met interne en/of externe EDP-auditors. Voor de weinige echt goede EDP-auditors heb ik veel respect.

Goed om te horen!!

Vandaar dat ik de stap naar information risk manager (sorry, als je mensen aanstuurt, heet je tegenwoordig manager) heb gemaakt, dan moet je nog meer gaan meedenken en de problemen / risico's van de klant echt begrijpen. Vooral de relatie tussen business risco's en ICT als enabling (ipv doel opzich) vraagt hierom.

Hou me nu dus veel meer bezig met het oplossingstraject, dus niet alleen maar signaleren.

Guest Hubertinus

Volgens mij zijn die dure sets fake!

Misschien komt Ad Scheepbouwer binnenkort met zijn set. Heeft onlangs nog opties verzilverd voor 3,6 miljoen.

Hubertinus

Volgens mij zijn die dure sets fake!

Misschien komt Ad Scheepbouwer binnenkort met zijn set. Heeft onlangs nog opties verzilverd voor 3,6 miljoen.

Hubertinus

Ze zijn al verwijderd ;):)

Ach ja, onze Ad. Hij heeft vind ik wel zijn opties verdiend, dat moet ik er eerlijk bij zeggen.