Henrie Posted 28 oktober 2004 Report Share Posted 28 oktober 2004 Veel slechter dat die adnere hobo in Enschede kan het niet zijn... vage toko is dat zeg. Daar hoor ik nogal wisselende verhalen over. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar de verhalen nodigen je (me) ook niet echt uit eigenlijk... Ach, als HSC blijft bestaan, dan blijf ik gewoon daar heen gaan Tenzij Hobo er een rommeltje van maakt natuurlijk, maar dat zal toch wel meevallen(?) Ze hebben iig veel winkels, en ze blijven uitbreiden, dus blijkbaar kunnen ze er goed van leven... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robbert Posted 31 oktober 2004 Author Report Share Posted 31 oktober 2004 Ja; en slechter dan die andere Hobo in Enschede kan niet! Wat een klerezaak! Wilde laatst een kabel beluisteren. Dat kon maar ik moest hem dan wel eerst betalen. Geen probleem. Kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar als de kabel niet zou bevallen zou ik mijn geld niet terugkrijgen! Ik zou dan nog 2 keer een andere kabel mogen proberen. Geld terug geven deden ze niet meer aan. Jullie zullen begrijpen hoe snel ik deze zaak heb verlaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 31 oktober 2004 Report Share Posted 31 oktober 2004 Ja; en slechter dan die andere Hobo in Enschede kan niet! Waarom ? Wat een klerezaak! Is dat zo ? Wilde laatst een kabel beluisteren. Dat kon maar ik moest hem dan wel eerst betalen. Borg ? Geen probleem. Kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar als de kabel niet zou bevallen zou ik mijn geld niet terugkrijgen! Bekijk het ook eens van de andere kant, ze kopen spullen , dus investreren ze daarin en dat kost tijd en rente en tijd voor de info die jij krijgt dat alles kost geld. Er zijn diverse mensen die naar een audiospeciaalzaak gaan om div interlinks uit te proberen en voor andere info over apparatuur en kopen het vervolgens bij een internet bedrijf die alleen geinvesteerd hebben in een PC. Of ze schaffen het gebruikt aan . Ook ik heb dit div keren meegemaakt en denk dan waarom doe je dat jij werkt toch ook niet voor niets ! Niet dat ik het doe tot nu toe bij mij is het nog steeds gratis . De zaak Hobo ken ik niet maar van de andere kant kan ik het wel begrijpen, jij inmiddels ook ? Ik zou dan nog 2 keer een andere kabel mogen proberen. Is wat weinig. Geld terug geven deden ze niet meer aan. Zie bovenstaande .......... Jullie zullen begrijpen hoe snel ik deze zaak heb verlaten Nee MvG, Haudio Dag, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bentleyboy Posted 31 oktober 2004 Report Share Posted 31 oktober 2004 Bij henk kunnen we iig nog steeds goed terecht! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Frenchy Posted 31 mei 2006 Report Share Posted 31 mei 2006 Hey muziekgekken, Als jullie in Twente een goede en gezellige hifi-zaak zoeken moeten jullie eens naar De Audiowinkel in Delden gaan. Jan Schoneveld is daar een jaar geleden begonnen en heeft uitsluitend mooie apparatuur en wat heel bijzonder is: kabels van het nieuwe Nederlands merk Audio Madness. Dit zijn handgemaakte zilveren kabels in de referentieklasse met een midprice prijskaartje. Alleen geschikt voor de echte liefhebbers. Kijk voor meer info anders eens op: Audio Madness Veel muziekplezier!!!!!!!!!!!!! Mr. Frenchy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 31 mei 2006 Report Share Posted 31 mei 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 mei 2006 Report Share Posted 31 mei 2006 wat heel bijzonder is: kabels van het nieuwe Nederlands merk Audio Madness. Dit zijn handgemaakte zilveren kabels in de referentieklasse met een midprice prijskaartje. Alleen geschikt voor de echte liefhebbers. Sjonge... Niks voor mij dus... Dit zijn pas echte Twentse kabels... Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 31 mei 2006 Report Share Posted 31 mei 2006 Dit zijn pas echte Twentse kabels... Ik heb daar nog eens een tijdje gewerkt en wat een goor bedrijf was dat (maar wel bruut!). Maar na een tijdje hoefde ik alleen nog maar iedereen's audioapparatuur te repareren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 mei 2006 Report Share Posted 31 mei 2006 Dit zijn pas echte Twentse kabels... Ik heb daar nog eens een tijdje gewerkt en wat een goor bedrijf was dat (maar wel bruut!). Maar na een tijdje hoefde ik alleen nog maar iedereen's audioapparatuur te repareren Wat is er goor aan dat bedrijf? De werkomstandigheden? En wat voor werk deed je daar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 31 mei 2006 Report Share Posted 31 mei 2006 Toen ik jaren geleden collegegeld in de zomer verdiende had Randstad in haar wijsheid besloten dat technische studenten goed in de technische dienst terecht konden. Dus daar stond ik met een propaedeuse universiteit stopcontacten aan te leggen Maar dat was alweer een stuk beter dan hartman of vredestein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 mei 2006 Report Share Posted 31 mei 2006 Toen ik jaren geleden collegegeld in de zomer verdiende had Randstad in haar wijsheid besloten dat technische studenten goed in de technische dienst terecht konden. Dus daar stond ik met een propaedeuse universiteit stopcontacten aan te leggen Maar dat was alweer een stuk beter dan hartman of vredestein Tja, ik werkte in m'n eerste jaar in een distributiecentrum van de Basismarkt (R.I.P. ). Beetje orders pikken. Met dozen sjouwen enzo... Als het maar geld oplevert toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 31 mei 2006 Report Share Posted 31 mei 2006 Toen ik jaren geleden collegegeld in de zomer verdiende had Randstad in haar wijsheid besloten dat technische studenten goed in de technische dienst terecht konden. Dus daar stond ik met een propaedeuse universiteit stopcontacten aan te leggen Maar dat was alweer een stuk beter dan hartman of vredestein Haha, die TU-watjes ook Toen ik studeerde deed ik vakantiewerk bij de RTD (R Link to comment Share on other sites More sharing options...
UltrAnalog Posted 31 mei 2006 Report Share Posted 31 mei 2006 Dit watje heeft nog eens een middag glaswol staan overslaan zonder handschoenen aan omdat die uitzendkrachten dat niet waard waren En zoals Henrie en jij beide zeggen, het levert geld op, niet zaniken. Heb nooit de hand bij papa hoeven ophouden (had ook niets opgeleverd...). En aan het eind van de rit mag je hobbyen voor je loon, dat is het allemaal dik waard geweest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts