mordante Posted 1 oktober 2004 Report Share Posted 1 oktober 2004 Ik ben op internet opzoek gegaan naar 2e hands TEAV VRDS CD spelers, maar ik heb een aantal modelen gezien maar welke zijn de moeite waard. Er is een VRDS-9, VRDS-10-SE, TEAC VRDS-7, TEAC vrds 25-X en ik heb geen idee wat een goede prijs voor welk model is omdat ik bijna geheel onbekend met TEAC CD spelers. Wie helpt mij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 oktober 2004 Report Share Posted 1 oktober 2004 Beste Mordante, Ik weet niet of Guido (de echte teac kenner) het met me eens is. Maar de Teac's die ik op het fraaist vind. VRDS-10 VRDS-20 VRDS-25 Deze drie hebben een subliem loopwerk. Met een XO-3 en XO supply modificatie haal je een topklasse loopwerk in huis. Binnenkort komen bovenstaande allemaal op mijn site, met ook wat algemene informatie. De VRDS-T1 en VRDS-7 vind ik een minder fraai loopwerk hebben. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Maar de Teac's die ik op het fraaist vind. VRDS-10 VRDS-20 VRDS-25 Deze drie hebben een subliem loopwerk. Met een XO-3 en XO supply modificatie haal je een topklasse loopwerk in huis. Binnenkort komen bovenstaande allemaal op mijn site, met ook wat algemene informatie. De VRDS-T1 en VRDS-7 vind ik een minder fraai loopwerk hebben. Hoi Sebastiaan, Ik heb de VRDS-7, maar wat is het verschil tussen deze en die jij beter vind? Niet dat ik de mijne opeens slecht vind of wil verdedigen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 de teac cd spelers krijgen geen beste recensies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Hoe kom je daar bij Joopus? Ik heb zelden slechte recensies over C~D spelers van teac gelezen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 de teac cd spelers krijgen geen beste recensies. Beste Joopus, Alsof dat wat zegt! En inderdaad kan ik me niet herinneren dat Teac ooit slechte recensie's heeft gekregen. Ik kan me wel herinneren dat de VRDS-10 in de jaren 90 lange tijd de standaard en referentie was voor die prijsklasse. De VRDS-7 vind ik minder fraai, omdat de voeding en het loopwerk van iets mindere kwaliteit is dan van de 10 en 20. Toch blijft de VRDS-7 een droom speler om te modificeren, waarbij je er zoveel uit kan halen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 jazeker zegt dat wat. vaak klopt het beeld van wat ze er van zeggen, tenminste in mijn perceptie dan. ook de individuele recensie,s kloppen vaak, als ze door een goede recensent zijn geschreven. die vrs 9 is niet zo heel duur h Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 die recensies waren niet zo best daarvan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 wat kost de vrds-10.??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Waar heb je dat dan gelezen, Joopus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Ik heb ook nog nooit een slechte recensie gelezen over een teac cdspeler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 jazeker zegt dat wat.vaak klopt het beeld van wat ze er van zeggen, tenminste in mijn perceptie dan. ook de individuele recensie,s kloppen vaak, als ze door een goede recensent zijn geschreven. die vrs 9 is niet zo heel duur h Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 die vrs 9 is niet zo heel duur h Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 wat kost de vrds-10.??? Tis wat de gek er voor wil betalen denk ik Heb de mijne ( VRDS10) very cheap kunnen verkrijgen door hem te ruilen voor een sacd spelertje van Sony .... Binnen 24 uur kreeg ik een mail terug of ik de Teac per direct weer terug wilde ruilen voor de SACD speler ....... zelfs met SACD (Sony QS940) weergave speelde de ongemodifeerde Teac de Sony nog de lampen uit . Dus geen goede audio testen of niet , zo'n slechte speler zal de VRDS niet zijn . Met een klokje van Guido Tent speelt de Teac toch aardig mee , wil je meer dan kost het ook heel wat euro's meer . Onlangs voor een vriend nog een VRDS10 gekocht voor 350,- . Er zijn denk ik heel weinig of geen spelers van deze prijsklasse die de VRDS overtreffen . groetjes John Link to comment Share on other sites More sharing options...
nout Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Bewaar er ook eentje voor mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Ik heb het idee dat onze Joopus af en toe maar iets roept om een discussie op gang te krijgen: eerst Puccini en nu Teac... Link to comment Share on other sites More sharing options...
triode Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Inderdaad Maar een Teac is de best Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 ..en ik blijf blij met Meridian Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 Ik heb het idee dat onze Joopus af en toe maar iets roept om een discussie op gang te krijgen: eerst Puccini en nu Teac... controversieel nee hoor. ik las een paar recensie,s hiervan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 jazeker zegt dat wat.vaak klopt het beeld van wat ze er van zeggen, tenminste in mijn perceptie dan. ook de individuele recensie,s kloppen vaak, als ze door een goede recensent zijn geschreven. die vrs 9 is niet zo heel duur h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 Amici, ik heb zelf al jaren een TEAC VRDS T1 CD-loopwerk dat mij tot op de dag van vandaag erg goed bevalt. Helemaal na de modificatie die ik door Ron Kemp heb laten uitvoeren (nieuwe klok + voeding van Guido Tent in laten bouwen plus een IEC adapter aan de achterkant zodat ik een los netsnoer aan kan sluiten). Voorlopig kan ik weer jaren vooruit en als ik ooit een nieuw CD-loopwerk koop dan wordt het zeker weer een TEAC (ook al moet ik daarvorr waarschijnlijk een tweede hypotheek nemen.... :-) ) Mvg, Rainer Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 Of 10 jaar wachten , dan is dit huidige spul ook weer betaalbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 Hey Joopus, waar en in welk blad/forum? Ben wel benieuwd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 geen idee meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 geen idee meer. Kom op Joopus, wie A zegt .... Je kunt het ook anders bekijken, als er 2 'slechte' recensies (consumentengids, want de verpakking was niet goed) tussen 1000 goede zitten, wat is het punt dan nog Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts