beunky Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 IK heb er geen problemen mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opamp Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 ik draai nu 1 jaar met een Teac t1 loopwerk in combinatie met een audionote dac 3(T) dit bevalt prima nu schijnt er in de voeding nogal wat te verbeteren te zijn. kan iemand mij op weg helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 ik draai nu 1 jaar met een Teac t1 loopwerk in combinatie met een audionote dac 3(T) dit bevalt prima nu schijnt er in de voeding nogal wat te verbeteren te zijn. kan iemand mij op weg helpen? Beste Zelfmade, Wij hebbenv erschillende T1's onder handen gehad. Voor info en foto's kun je me mailen op bas@soundevolution.nl (www.soundevolution.nl) Van de T1 kunnen we een klasse loopwerk maken met nieuwe herklokte digitale uitgang. Groeten, Bas *einde reclame boodschap* Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 *einde reclame boodschap* Dan volgt nu het weer. Er worden middagtemperaturen verwacht van twaalf uur 's middags tot zes uur 's avonds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 *einde reclame boodschap* Dan volgt nu het weer. Er worden middagtemperaturen verwacht van twaalf uur 's middags tot zes uur 's avonds. Tot morgen avond, wisselend bewolkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 4 oktober 2004 Report Share Posted 4 oktober 2004 *einde reclame boodschap* Dan volgt nu het weer. Er worden middagtemperaturen verwacht van twaalf uur 's middags tot zes uur 's avonds. Tot morgen avond, wisselend bewolkt. Ja, geweldig. En dan gewoon zes keer dat zinnetje herhalen, tot ie eindelijk snapt hoe ie het uit moet spreken, geweldig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts