A90 Posted 1 oktober 2004 Report Share Posted 1 oktober 2004 Ik kocht de HvT en daar zat een DvD ingeseald van Dynaudio. Nou wist ik eigelijk niks van Dynaudio dus heb ik de DvD maar opgezet. Het is een bedrijfs bezoek bij Dynaudio in Denemarken waarbij de CEO toelicht waarom zij de dingen doen zoals ze die doen. Verder is goed te zoen hoe de speakers worden samengesteld en kun je het productie proces aardig volgen van het spoelen van de drivers tot het fraisen van het mdf. Ik vond het wel een zinvolle bijdrage, niet dat ik nu overstap op dynaudio maar ik kijk er nu toch wel anders tegenaan. Wat mij betreft een aanrader. Groet, Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 1 oktober 2004 Report Share Posted 1 oktober 2004 ik heb er niets mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Ik heb er een tweeter van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Ik heb de DVD niet bekeken, wel ontvangen. Dynaudio maakt goede speakers, vooral het wat hoger segment. De randapparatuur moet er wel bij passen. Helaas is dat op shows de laatste jaren niet meer het geval. Wellicht kan hierdoor onterecht de indruk ontstaan dat dynaudio speakers niet zo best zijn. Op shows heeft het allemaal een hoog "throw it in my face" gehalte. Dus een fel hoog en akelig direct geluid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Ik heb de DVD niet bekeken, wel ontvangen. Dynaudio maakt goede speakers, vooral het wat hoger segment. De randapparatuur moet er wel bij passen. Helaas is dat op shows de laatste jaren niet meer het geval. Wellicht kan hierdoor onterecht de indruk ontstaan dat dynaudio speakers niet zo best zijn. Op shows heeft het allemaal een hoog "throw it in my face" gehalte. Dus een fel hoog en akelig direct geluid. ik vind just, de instap modellen van Dynaudio mooi. t'm de contour 1.4 daarboeven zijn voor het geld betere te kreigen, vind ik maar gelukkig ieder zijn smaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 2 oktober 2004 Report Share Posted 2 oktober 2004 Heb de DVD al een tijdje geleden gezien en deze ligt ook op mijn werk! Ik heb zeker respect voor de fabrikant Dynaudio! groeten, PD Hogeterp (die ook een stel Dynaudio units in zijn Audiolab's heeft!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 3 oktober 2004 Report Share Posted 3 oktober 2004 Heb de DVD al een tijdje geleden gezien en deze ligt ook op mijn werk! Ik heb zeker respect voor de fabrikant Dynaudio! groeten, PD Hogeterp (die ook een stel Dynaudio units in zijn Audiolab's heeft!) ik heb de 122 gehad, op proef, die waren niet verkeerd, alleen een beetje fel in het hoog. dat is al een paar jaar geleden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts