Alfons.G Posted 4 oktober 2004 Report Share Posted 4 oktober 2004 Hallo Ik weer niet of dit onderwerp wel hier thuis hoort mischien is dit wel een oof topic maar ik plaats hem toch. Ik wil naar tom wait maar schrok toen ik de prijs zag van het goedkoopste kaartje 83 eurotjes of het niks is en de duurste ik meen 95 eurotjes . Ik weiger dit te betalen dit is geoon niet normaal meer . Eigenlijk zou niemand moeten gaan uit protest tegen zulke prijzen . Is er mischien iemand hier die deze prijzen van kaartjes ,in het algemeen , kan verdedigen . Ik weiger het er voor te betalen en doe dat ook niet hoe graag ik ook wil . wat vinden jullie hier van ? groeten Alfons Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 4 oktober 2004 Report Share Posted 4 oktober 2004 Ik vind de prijzen van de kaarten soms ook van den zotte. Zeker in de wetenschap dat ik in 1992 voor fl. 95,-- naar Genesis ging, incl. busvervoer vanaf Emmen, en in 1994 voor hetzelfde bedrag naar Phil Collins ging. In juni 2004 heb ik voor Phil Collins incl. vervoer en annuleringsverzekering meer dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japie Posted 4 oktober 2004 Report Share Posted 4 oktober 2004 Veel kaarten zijn inderdaad erg duur, maar ik heb nog nooit kaarten van 80 E gezien Metallica was bijna 50 E en dat vond ik eerlijk gezegd al op het randje... Gelukkig zijn er ook nog goedkopere concerten... Ook al betaal je voor een concert in de melkweg ook al 20E (zonder lidmaatschap, dus er komt nog wat bij...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 5 oktober 2004 Report Share Posted 5 oktober 2004 Inderdaad zijn de concertkaartjes de laatste jaren behoorlijk duur geworden. Maar ik geloof niet dat ik minder vaak ga dan vroeger. Als ik een band of artiest per se wil zien, dan ga ik. Een leuk avondje in de kroeg of restaurant kost ook al snel de nodige pegels. Uit protest wegblijven heeft geen enkele zin. Dan gaat er gewoon iemand anders in jouw plaats. Maar 83 euro voor een kaartje zal ik niet neerleggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts