Jump to content

opgenomen cd's met computer

Guest Ronald II
 Share

Recommended Posts

Guest Ronald II

De cd's die ik heb opgenomen via mijn cd r op mijn computer kan ik wel afspelen op mijn cd speler thuis, maar niet op die in de auto (sony). Na een beetje rondvragen hebben meer mensen hier problemen mee. Is dit op te lossen met een bepaald merk cd r?

Hallo Ronald volgens mij is daar een stukje software voor ,ik had het zelfde probleem met mijn speler thuis die wilde niets weten van gecopieerde cd's ,het enige wat hij aan gaf was data .Maar nadat men wat software aan de muziek had toegevoegdt ging het prima .Vraag me niet wat voor software want dat zou ik niet weten ,je kunt het van het net halen zover ik weet .Maar ik heb nu een nieuwe brander van jawel, Sony en die doe het zonder slag of stoot ik kan alles gewoon branden en de spelers pakken het gewoon !!Vreemd fenomeen dat data !!Vriendelijke groet Kenneth

Hallo Ronald II,

Sony autoradio's en cd-r's, dat is een lastige combinatie.

UIt ervaring weet ik dat sony's wel vaker moeilijk doen met zelfgebrande geluidsdragers. Bij andere merken kom ik dit probleem minder vaak tegen.

Ik heb veel verschillende merken op een sony losgelaten, maar geen een werkte echt goed.

Sommige (TDK Metallic ReflexX bv) deden het wel, maar alleen op vlakke wegdelen.

Tom