Jump to content

Arcam CD 23 T

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Frans Bauer haalt ook geregeld de eerste plaats in de top-40, maar of dat nu iets zegt over kwaliteit...

Maar goed, ik ken de speler niet. Met zo'n hoge notering zal hij denk ik in elk geval niet beroerd klinken. Maar het draait er natuurlijk uiteindelijk om wat je er zelf van vindt. Zelf luisteren dus maar.

Ik heb ooit een versterker weggedaan omdat ik zag dat hij in een Duits blad minder gewaardeerd werd.Stom,stom,stom.Achteraf bleek dat ding het beste te zijn wat ik,in mijn toenmalige situatie, voor die prijs kon krijgen.Het is de grootste fout die ik ooit gemaakt heb.Ik hecht er geen waarde meer aan.Ik heb ook apparatuur beluisterd die hoog werd gewaardeerd waarvan ik dacht ;is dat nou alles.

Het is al honderdduizend keer gezegd.

Het blijft gewoon een kwestie van lekker luisteren en afhankelijk van je smaak.Ik merk dat heel duidelijk als ik samen met vrienden naar elkaars "instalaties" luister.

wat er ervan gehoord heb zijn arcam Cd spelers best goed ik ben zeer onder de indruk van de CD 82, alleen als ik 2000 euro voor een CD speler zou uitgeven zou ik toch voor een naim of zoiets.

Ga zelf luisteren en laat de Duitse " rangliste" voor wat ze zijn. Dan kun je ook zelf een vergelijking maken met andere modellen in die prijsklasse waarin je zoekt. tenslotte moet hij passen in jouw installatie in niet in die van een ander. En wat betreft " ik zou eerder naar (vul maar in welke merk) gaan luisteren", de CD spelers van Arcam hebben een prima naam, dus waarom zou je daar niet naar gaan luisteren? :confused:

Sebastiaan heeft een FMJ CD 23 onder handen gehad, zie zijn site onder digitaal 1 , als de 23 T hier duidelijk familie van is, zou het een erg goede speler kunnen zijn................

:rolleyes:

Guest Theo H.
Beste Kenners!?

Ik ben nog steeds op zoek naar een top cd speler maar voor een redelijke prijs! Nu lees ik in het Duitse stereoplay dat de Arcam CD 23 T maar liesft 60 punten krijgt! Dat is maar drie punten minder dan de nummer

Guest Theo H.
als de 23 T hier duidelijk familie van is, zou het een erg goede speler kunnen zijn................

Is de zelfde speler, met CD-text als extra

Groet,

Theo.

Ik heb nu weer gehoord dat de 33 beter is dan de 23. Moet inderdaad gewoon gaan luisteren en vergelijken, en dat thuis natuurlijk!

groetjes AudioBill

Ik heb gisteren bij Hanze Hifi precies het tegenovergestelde gehoord, dat ze de 23 iets beter vonden dan de 33 :)

ik heb bij hanze-hifi ...(misschien krijg ik nu korting)

2 jaar geleden een aantal cd spelers beluisterd...

en de beste tot 2000 euro vond ik toch eigenlijk een cyrus cd7q

wellicht moet je eens naar die cd 8 serie van ze luisteren...?:)

bb

Beste Kenners!?

Ik ben nog steeds op zoek naar een top cd speler maar voor een redelijke prijs! Nu lees ik in het Duitse stereoplay dat de Arcam CD 23 T maar liesft 60 punten krijgt! Dat is maar drie punten minder dan de nummer

Guest Theo H.
Ok Bees

Wie is het verder met Bees eens?

Groetjes AudioBill

Herschreven

Hoi,

Waarschijnlijk onverwacht: ik.

Ik zou zeker nog naar een paar andere spelers ook luisteren. Dan heb je ook achteraf niet het idee van: had ik eigenlijk niet ook naar speler a, b, c etc. moeten luisteren. Dat is dan toch een vervelend gevoel.

Ik heb er zelf een aantal geluisterd (t/m een Acoustic research van