bees Posted 8 oktober 2004 Report Share Posted 8 oktober 2004 wie kent het apparaat ? groet, bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnout Posted 8 oktober 2004 Report Share Posted 8 oktober 2004 Hoi, Heb die phono pre eens te leen gehad om hem met de Sphinx te vergelijken. Helaas bleek ie snel verkocht terwijl ik nog aan het dubben was, anders had ik hem zeker gekocht. Vond het destijds een geweldige pre (inmiddels is mijn platenspeler iets verbeterd na een bezoek aan Haudio, dus ik weet niet of ik dat nu nog zou vinden.) Heb toen maar de Sphinx genomen en er nooit spijt van gehad. Arnout Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 8 oktober 2004 Report Share Posted 8 oktober 2004 ik ben toch een beeje fan van deze trap. vooral vn de gehele lijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 9 oktober 2004 Author Report Share Posted 9 oktober 2004 ja nou ik ben dus aardig van van mijn cd7 en de voeding daarbij..... versterker vooral de 8 viel volledig in het niet bij wat ik nu heb voor het zelfde bedrag..... toen was ik wel wat teleurgesteld....... maar ja die phono trap zag hem te koop 2e hands en aangezien ikopzoek ben naar een leuke phonotrap....... dacht wie weet moet ik die maar doen..... bb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts