Jump to content

Defect Marantz cd6000ki

stphn
 Share

Recommended Posts

Mijn prachtige Marantz cd6000ki begint na twee jaar kuren te krijgen :( , in de rechter uitgang ontstaat, een kraak dit gebeurt, niet bij alle cd's en ook niet bij alle nummers. Ik heb gelukkig nog een jaar garantie, maar ben toch benieuwd of er meer mensen problemen hebben gehad met dit apparaat.

Groet, Stephan

Mijn prachtige Marantz cd6000ki begint na twee jaar kuren te krijgen :( , in de rechter uitgang ontstaat, een kraak dit gebeurt, niet bij alle cd's en ook niet bij alle nummers. Ik heb gelukkig nog een jaar garantie, maar ben toch benieuwd of er meer mensen problemen hebben gehad met dit apparaat.

Groet, Stephan

Marantz is niet meer wat het is geweest :(

:( Het ding heeft nu helmaal de geest gegeven, maar ff wegbrengen dan. Als mijn PM7000 de geest had gegeven, had ik het nog een beetje kunnen begrijpen, die valt me toch wel een beetje tegen, maar de cd speler had ik niet gedacht :angry:

Het lijkt mij juist logischer dat je cd-speler het begeeft. Daar zitten bewegende delen in die allemaal stuk kunnen. Een versterker kan alleen stuk door een overbelasting of gewoon jarenlange slijtage. En volgens mij zit er een beveiliging tegen overbelasting door speakers bij je PM7000 (heb 'm zelf ook trouwens)...

Beste,

Ik heb dit vaak megemaakt met Marantz spelers. Meestal zijn eht de "mute" torren. Marantz heeft de gewoonte er twee parrallel te gebruiken. Na zoveel tijd beginnen deze torren vaak te vervormen door af en toe een deels ingeleiding te gaan. Een tweede optie is dat de opamps die voor de HDAM modules zitten raar doen.

Groeten,

Bas