Jump to content

electrostaten.

jopie
 Share

Recommended Posts

Hallo Kermit,

Overigens is Jopie ook al een keertje bij mij geweest om te luisteren... Ook toen vond hij al dat 'zijn muziek' er niet optimaal uitkwam.

Het frappante vind ik dat ik die keer dat ik bij jouw thuis was voor de luistersessie jouw esl's ook wat bedompt vond klinken. Echter die mening moest ik bijstellen toen de esl club, waar ze ook waren opgesteld. Dus ik kan me wel wat in Jopies mening vinden.

Als ik zo het een en ander combineer, is met jouw set niets! mis mee. Alleen de ruimte waar het opgesteld staat mankeert nog wat. Daar zijn we voorlopig nog niet over uit gebabbelt en jij nog niet mee uit ge-experimenteerd.

Ik denk dat dat voor een deel te maken heeft met het referentiekader en voor een ander deel met een heel andere wijze van muziekbeleving.

Daar vind ik het altijd lastig om het onder woorden te brengen wat ik waarneem en niet gelijk in conclusies te verzanden.

Arie

Geplaatst door Michel Romijn:

;)

Hoho speedy!

Bij de eerste luistersessie was ik ook al overdonderd door het geluid van erik zijn speakers en daar was je zelf bij(of ben je dat vergeten?)

En overdonderd is toch ook emotie of niet?

Groet Michel    ;)

Dat heb je dan heel goed stil gehouden :D

Ik kwam iets later binnen en bovendien had ik ze al eerder gehoord dus voor mij waren ze min of meer bekend en niet echt 'overdonderend' mooi :)

Andr

Geplaatst door Ome Henk:

Dat kan ik wel, maar doe ik niet    eek.gif     :P     :D     ;)

Dan moet ik nogmaals ff zoeken en daar heb ik geen zin in    :rolleyes:

Ik had even de neiging te gaan zoeken, maar ik vind het teveel moeite

Het spijt me Ome Henk, maar deze reactie valt mij tegen. Ik nodig de andere forumleden van harte uit om het betreffende topic te lezen en aan te geven wat Ome Henk bedoelt... Het lijkt mij een voorbeeldig topic (zie onder).

Kermit toch...  Lees je nooit wat je zelf schrijft  Of ben je helemaal in trance als je weer eens (kennelijk tijdens het luisteren) een berichtje plaatst  Lees nog maar een nuchter het topic:

http://www.hear.nl/cgi-bin/ubb6/ultimatebb...ic&f=3&t=000356

PS. Ik vind het niet erg hoor, maar een stukje zelfkennis mag best

Geplaatst door Kermit:

Het spijt me Ome Henk, maar deze reactie valt mij tegen. Ik nodig de andere forumleden van harte uit om het betreffende topic te lezen en aan te geven wat Ome Henk bedoelt... Het lijkt mij een voorbeeldig topic (zie onder).

ome henk DEZE keer geef ik hem gelijk.

:D