heefiguur Posted 28 april 2003 Report Share Posted 28 april 2003 Hallo Kermit, Overigens is Jopie ook al een keertje bij mij geweest om te luisteren... Ook toen vond hij al dat 'zijn muziek' er niet optimaal uitkwam. Het frappante vind ik dat ik die keer dat ik bij jouw thuis was voor de luistersessie jouw esl's ook wat bedompt vond klinken. Echter die mening moest ik bijstellen toen de esl club, waar ze ook waren opgesteld. Dus ik kan me wel wat in Jopies mening vinden. Als ik zo het een en ander combineer, is met jouw set niets! mis mee. Alleen de ruimte waar het opgesteld staat mankeert nog wat. Daar zijn we voorlopig nog niet over uit gebabbelt en jij nog niet mee uit ge-experimenteerd. Ik denk dat dat voor een deel te maken heeft met het referentiekader en voor een ander deel met een heel andere wijze van muziekbeleving. Daar vind ik het altijd lastig om het onder woorden te brengen wat ik waarneem en niet gelijk in conclusies te verzanden. Arie Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door heefiguur:Hallo Kermit, Daar vind ik het altijd lastig om het onder woorden te brengen wat ik waarneem en niet gelijk in conclusies te verzanden. Arie perfect verwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: om daarna weer te melden dat het bij hem thuis toch nog iets beter is Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dat je je hieraan ergert, vind ik volkomen terecht, maar... Dit lijkt ook verdacht veel op de enkele Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 die p.p kan toch geen slecht product zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door jopie:die p.p kan toch geen slecht product zijn. Ach, Bose verkoopt z'n rotzooi ook duur Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 oke geen geouwehoer hier over de p.p,s alsjeblieft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 He die John. Wanneer komt het jou uit om mij nog eens bij jou thuis te ontvangen met mijn ega? Ik zie der alweer naar uit. Of is er in de aankomende weken ergens nog eens een luister sessie? Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Dat kan wat mij betreft al snel. Ik zal je een PB sturen met mijn telefoonnummer. Kunnen we telefonisch iets afspreken.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Ome henk Ik denk dat een nadere toelichting op het commentaar van vliesridders wel gewenst is.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 waar het hart van vol is;;; loopt de mond?????????????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Michel Romijn: Hoho speedy! Bij de eerste luistersessie was ik ook al overdonderd door het geluid van erik zijn speakers en daar was je zelf bij(of ben je dat vergeten?) En overdonderd is toch ook emotie of niet? Groet Michel Dat heb je dan heel goed stil gehouden Ik kwam iets later binnen en bovendien had ik ze al eerder gehoord dus voor mij waren ze min of meer bekend en niet echt 'overdonderend' mooi Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Ligt eraan hoe hoog je referentie is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Ome Henk Ik heb mijn postings in het topic nog eens nagelezen, maar ik kan geen onvertogen berichtje vinden. Kun je iets preciezer zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dat kan ik wel, maar doe ik niet Dan moet ik nogmaals ff zoeken en daar heb ik geen zin in Ik had even de neiging te gaan zoeken, maar ik vind het teveel moeite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Het spijt me Ome Henk, maar deze reactie valt mij tegen. Ik nodig de andere forumleden van harte uit om het betreffende topic te lezen en aan te geven wat Ome Henk bedoelt... Het lijkt mij een voorbeeldig topic (zie onder). Kermit toch... Lees je nooit wat je zelf schrijft Of ben je helemaal in trance als je weer eens (kennelijk tijdens het luisteren) een berichtje plaatst Lees nog maar een nuchter het topic: http://www.hear.nl/cgi-bin/ubb6/ultimatebb...ic&f=3&t=000356 PS. Ik vind het niet erg hoor, maar een stukje zelfkennis mag best Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Ik denk dat Michel de eerste luistersessie bij jou bedoelde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 29 april 2003 Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Kermit:Ik denk dat Michel de eerste luistersessie bij jou bedoelde... o, nou dat waren dus weer andere . die rooie kisten met open achterkant . ja die klonken ook wel goed voor hun oppervlakte maar die ik nu heb zijn toch weer net iets beter (ik lijk andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 Geplaatst door Kermit:Het spijt me Ome Henk, maar deze reactie valt mij tegen. Ik nodig de andere forumleden van harte uit om het betreffende topic te lezen en aan te geven wat Ome Henk bedoelt... Het lijkt mij een voorbeeldig topic (zie onder). ome henk DEZE keer geef ik hem gelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:twordt tijd voor een downgrade . de quad eruit en de koda erin . Je bedoeld andersom ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 zou ik zeker doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Elektrostaten? Gadverdamme!!!! Oh jee, ik ben besmet denk ik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts