jopie Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 jij gaat voor PUURrrrrrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 of niet dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 30 april 2003 Report Share Posted 30 april 2003 Ik had dit topic nog niet gelezen, er vallen nu wel een paar puzzelstukjes op hun plaats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 30 april 2003 Author Report Share Posted 30 april 2003 fijn dat je het zo duidelijk ziet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: o, nou dat waren dus weer andere . die rooie kisten met open achterkant . ja die klonken ook wel goed voor hun oppervlakte maar die ik nu heb zijn toch weer net iets beter (ik lijk andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door Paul Jenner: Je bedoeld andersom ? Paul. nee . die koda wordt veel beter dan de quad . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Ik reken op je ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door Kermit:Het spijt me Ome Henk, maar deze reactie valt mij tegen. Ik nodig de andere forumleden van harte uit om het betreffende topic te lezen en aan te geven wat Ome Henk bedoelt... Het lijkt mij een voorbeeldig topic (zie onder). Sorry ik kan ook niks vinden! Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Het zal John voorlopig even worst zijn. Door de negatieve wijze waarop hij door sommigen benaderd wordt, althans in zijn beleving, heeft hij dit forum voorlopig de rug toegekeerd. Erg jammer. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 tja.???????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk: Heel jammer. Moet ik m'n bericht weghalen doe maar . ik kon nl ook niks vinden . maar dat maakt nie uit . we zijn allemaal potten en ketels . wie van ulieden zonder zonden is ,werpe de eerste steen zal ik maar zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 als ik 1 van de meest redelijkste man op het forum ken, ben jij het wel HENK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 mei 2003 Author Report Share Posted 1 mei 2003 en dat meen ik ECHT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 mei 2003 Report Share Posted 1 mei 2003 Geplaatst door Ome Henk:Ik meen het ook ECHT Je begint op Jopie te lijken Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 2 mei 2003 Author Report Share Posted 2 mei 2003 euhhhhhhhhhh? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Hallo allen. Ik vindt het erg jammer iemand te moeten missen op dit forum. Zeker als je gaat kijken wat deze persoon allemaal voor ons gedaan heeft. Tuurlijk het is leuk om zo nu en dan eens een kat uit tedelen daar doen we allen aan mee, maar laten we wel zo volwassen zijn om er ook mee te stoppen voor het te laat is en iemand zich hier niet welkom meer voelt. Het zal jou maar gebeuren dat je als (evt)nieuwkomer hier een kijkje neemt en je ziet dit soort dingen staan! Ik vindt persoonlijk dat het absoluut niet kan wat sommige hier gezegt hebben, ik zal geen namen noemen en niet in detail treden maar dde gene weet zelf wel wie ik bedoel. Wordt volwassen denk eerst eens na voor je wat schrijft (vandaar mijn trage reactie). Het is mij al tevaak gebeurd dat door een reactie via het internet een grote ruzie/menings verschil ontstaat met grote gevolgen. Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Wat heet jammer Michel. Kermit is enthousiast genoeg om weer terug te keren, ik denk dat hij echt wel opzoek is naar de reden van de houding van sommigen naar hem toe en als hij die vindt, dan kan hij er zelf iets aan doen. Ik denk nl. dat hij gewoon een bal terug gekaatst krijgt die hij zelf heeft gegooid. Een beetje volwassen mens doet daar iets mee en ik zie in Kermit's 'forumpauze' een periode van bezinning voor hem (en ons). De luistersessies en bezoekjes aan anderen zijn natuurlijk top, wie dat doet is duidelijk bezig om anderen op een leuke manier te helpen en dan zeg ik tegen Kermit "ik weet genoeg" Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 4 mei 2003 Author Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door Michel Romijn:Hallo allen. Ik vindt het erg jammer iemand te moeten missen op dit forum. Zeker als je gaat kijken wat deze persoon allemaal voor ons gedaan heeft. Tuurlijk het is leuk om zo nu en dan eens een kat uit tedelen daar doen we allen aan mee, maar laten we wel zo volwassen zijn om er ook mee te stoppen voor het te laat is en iemand zich hier niet welkom meer voelt. Het zal jou maar gebeuren dat je als (evt)nieuwkomer hier een kijkje neemt en je ziet dit soort dingen staan! Ik vindt persoonlijk dat het absoluut niet kan wat sommige hier gezegt hebben, ik zal geen namen noemen en niet in detail treden maar dde gene weet zelf wel wie ik bedoel. Wordt volwassen denk eerst eens na voor je wat schrijft (vandaar mijn trage reactie). Het is mij al tevaak gebeurd dat door een reactie via het internet een grote ruzie/menings verschil ontstaat met grote gevolgen. Groet Michel ik voel mij terecht door jou aangesproken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 4 mei 2003 Report Share Posted 4 mei 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 4 mei 2003 Author Report Share Posted 4 mei 2003 weeeeeeeeeeer zo,n slechte bekentenis van iemand die GEEN zelfkennis heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Ach jopie sommige hier hebben iets voor hun kop waarbij de chinesemuur vergeleken het randje van een postzegel is! Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 5 mei 2003 Report Share Posted 5 mei 2003 Inleveren die raketten, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts