Jump to content

electrostaten.

jopie
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door erik klijnsmit:

o,

nou dat waren dus weer andere .

die rooie kisten met open achterkant .

ja die klonken ook wel goed voor hun oppervlakte

;)

maar die ik nu heb zijn toch weer net iets beter (ik lijk andr

Geplaatst door Kermit:

Het spijt me Ome Henk, maar deze reactie valt mij tegen. Ik nodig de andere forumleden van harte uit om het betreffende topic te lezen en aan te geven wat Ome Henk bedoelt... Het lijkt mij een voorbeeldig topic (zie onder).

Sorry ik kan ook niks vinden!

Groet Michel ;)

Het zal John voorlopig even worst zijn. Door de negatieve wijze waarop hij door sommigen benaderd wordt, althans in zijn beleving, heeft hij dit forum voorlopig de rug toegekeerd.

Erg jammer.

Paul.

Hallo allen.

Ik vindt het erg jammer iemand te moeten missen op dit forum.

Zeker als je gaat kijken wat deze persoon allemaal voor ons gedaan heeft.

Tuurlijk het is leuk om zo nu en dan eens een kat uit tedelen daar doen we allen aan mee, maar laten we wel zo volwassen zijn om er ook mee te stoppen voor het te laat is en iemand zich hier niet welkom meer voelt.

Het zal jou maar gebeuren dat je als (evt)nieuwkomer hier een kijkje neemt en je ziet dit soort dingen staan!

Ik vindt persoonlijk dat het absoluut niet kan wat sommige hier gezegt hebben, ik zal geen namen noemen en niet in detail treden maar dde gene weet zelf wel wie ik bedoel.

Wordt volwassen denk eerst eens na voor je wat schrijft (vandaar mijn trage reactie).

Het is mij al tevaak gebeurd dat door een reactie via het internet een grote ruzie/menings verschil ontstaat met grote gevolgen.

Groet Michel :(

Wat heet jammer Michel.

Kermit is enthousiast genoeg om weer terug te keren, ik denk dat hij echt wel opzoek is naar de reden van de houding van sommigen naar hem toe en als hij die vindt, dan kan hij er zelf iets aan doen.

Ik denk nl. dat hij gewoon een bal terug gekaatst krijgt die hij zelf heeft gegooid.

Een beetje volwassen mens doet daar iets mee en ik zie in Kermit's 'forumpauze' een periode van bezinning voor hem (en ons).

De luistersessies en bezoekjes aan anderen zijn natuurlijk top, wie dat doet is duidelijk bezig om anderen op een leuke manier te helpen en dan zeg ik tegen Kermit "ik weet genoeg" cool.gif

Andr

Geplaatst door Michel Romijn:

Hallo allen.

Ik vindt het erg jammer iemand te moeten missen op dit forum.

Zeker als je gaat kijken wat deze persoon allemaal voor ons gedaan heeft.

Tuurlijk het is leuk om zo nu en dan eens een kat uit tedelen daar doen we allen aan mee, maar laten we wel zo volwassen zijn om er ook mee te stoppen voor het te laat is en iemand zich hier niet welkom meer voelt.

Het zal jou maar gebeuren dat je als (evt)nieuwkomer hier een kijkje neemt en je ziet dit soort dingen staan!

Ik vindt persoonlijk dat het absoluut niet kan wat sommige hier gezegt hebben, ik zal geen namen noemen en niet in detail treden maar dde gene weet zelf wel wie ik bedoel.

Wordt volwassen denk eerst eens na voor je wat schrijft (vandaar mijn trage reactie).

Het is mij al tevaak gebeurd dat door een reactie via het internet een grote ruzie/menings verschil ontstaat met grote gevolgen.

Groet Michel   :(

ik voel mij terecht door jou aangesproken.

:D