Jump to content

electrostaten.

jopie
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door jopie:

helemaal niet andre ,gaat hetniet alleen over eriks set.

de overbrenging van dit alles, DAAR ging het over, plus de sublieme overbrenging van klassiek jazz en koor etc etc,ANDRE ik zeg het niet graag maar BESPEUR IK hier iets van JALOEZIE BAH

mad.gif     mad.gif     mad.gif

Nee hoor, je bespeurt een reactie op een kikker die alles vanuit een nogal vreemd oogpunt benadert :)

Later zei ik ook nog dat jij met die ene cd ook met andere sets deze ervaring zou kunnen hebben, maar dat lees je nog wel :D

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad, daar gaat het tenslotte om.

Andr

Geplaatst door jopie:

als je goed gelezen had, waren het meer cd,s dan 1.

ANDRE;; een ander  mag het toch ook leuk voor elkaar hebben toch???????????????/

confused.gif

Je noemde 1 cd met name, de rest zal ook wel goed zijn gegaan, als je toch 'in the mood' was cool.gif

Neem het allemaal niet te zwaar op Jopie, het gaat mij meer om de vervelende manier waarop Kermit zijn commentaar brengt (met name naar mij toe) dan de inhoud ervan, want daar kijk ik niet eens meer naar.

En als ik me aan zoiets stoor, dan zeg ik het gewoon en niet via PB ofzo, iedereen mag het weten ;)

Uiteraard gun ik iedereen zijn set en zijn plezier van de muziek, dat is tenslotte waar ik het zelf ook allemaal voor doe.

Andr

Geplaatst door jopie:

.

de EMOTIE stond op een hoog peil deze avond, en laat dat nu net dat stukje zijn wat ik zoek.

bedankt.

gr JOPIE.                 :)                  :)                  :)

:D

Kijk dit is nu waar het om gaat. Mooi is dat als de muziek die je mooi vindt weer wat extra's krijgt.

Mooi geschreven Jopie.

Ik vind Diana Krall trouwens ook errug goed. Jennifer Warnes, Eva Cassidy en ook nu weer Norah Jones vind ik terug in dat emotie-gebied.

Lekker luisteren, zucht... ;)

Geplaatst door Edwin Snoek:

Ik weet niet wat het is, maar ik bespeur weer dat grimmige sfeertje hier.     :D

Alsof er iets op ontploffen staat hier.   :D

Edwin

Ach, veeg jij straks de groene spetters even weg Edwin? :D

Andr

tis leuk als je iemand als jopie hier zit zitten ,met bijna natte ogen en een brok in zijn keel ,en met veel armgebaren en een stortvloed van woorden zijn emoties verwoord .

zeker als je zijn one-liners op het forum gewend bent ;)

ik denk dat het kwam door de muziek .

zo goed is mijn set nou ook weer niet .

een bij elkaar gesleuteld rommeltje .

elk schroefje is zeker tien keer los geweest .

maar ja ,het gaat tenslotte over de muziek h

Geplaatst door Henrie:

Ik weet zo al 2 mensen die 'in vervoering' raken van Eriks set: Allereerst Jopie uiteraard (zie dit topic) en ten tweede Spiekerboer. Die wordt namelijk onpasselijk van electrostaten. Ook een vorm van 'in vervoering' raken lijkt me   :)

Hallo Henrie,

Ab-so-luut ni

Geplaatst door erik klijnsmit:

tis leuk als je iemand als jopie hier zit zitten ,met bijna natte ogen en een brok in zijn keel ,en met veel armgebaren en een stortvloed van woorden zijn emoties verwoord .

zeker als je zijn one-liners op het forum gewend bent    ;)

ik denk dat het kwam door de muziek .

zo goed is mijn set nou ook weer niet .

een bij elkaar gesleuteld rommeltje .

elk schroefje is zeker tien keer los geweest .

maar ja ,het gaat tenslotte over de muziek h

Geplaatst door @:

Kijk dit is nu waar het om gaat. Mooi is dat als de muziek die je mooi vindt weer wat extra's krijgt.

Mooi geschreven Jopie.

Ik vind Diana Krall trouwens ook errug goed. Jennifer Warnes, Eva Cassidy en ook nu weer Norah Jones vind ik terug in dat emotie-gebied.

Lekker luisteren, zucht...   ;)

geheel mee eens.

:)

Geplaatst door RonL:

Jullie hebben teveel naar Shrek gekeken..

Wat mij in deze topic wel opvalt, is dat Jopie zowaar heeft geprobeerd -en met succes- zijn emoties onder woorden te brengen. In plaats van de bekende one-liners. Applaus voor Jopie! En voor de electrostaten van Erik...

:):P