Jump to content

Tubes

Manus
 Share

Recommended Posts

Dit keer eens iets over andere tubes. The Tubes namelijk. Deze legandarische rockband speelt op 16 december in De Boerderij in Zoetermeer. Een aanrader!

Da's zeker een aanrader als ze tenminste in de originele line-up komen. Ergens in de 90er jaren nog gezien zonder Fee Waybill en dat was een hele verzwakking ondanks dat de rest van de band stond als een huis.

Jammer dat ze niet meer optredens in het land doen.

Ik draai nog regelmatig The Completion Backward Principle met heel veel plezier.

Da's zeker een aanrader als ze tenminste in de originele line-up komen. Ergens in de 90er jaren nog gezien zonder Fee Waybill en dat was een hele verzwakking ondanks dat de rest van de band stond als een huis.

Jammer dat ze niet meer optredens in het land doen.

Ik draai nog regelmatig The Completion Backward Principle met heel veel plezier.

Nou Gripen, voor zover ik kan nagaan komen ze deze keer met Fee Waybill.

Guest Hubertinus

Dat waren tijden! De Tubes- What do you want from live? Een van de betere live LP's. (Een van de andere is die van de Ramones-It's Alive)

Dual draaitafel, Marantz versterkertje, Bose 301 mk1 luidsprekers. En een stuk jonger!

Geweldige nummers: I was a punk before you were, White punks on dope, die cover van dat Beatles nummer etc

Zo! Wakker worden!

Hubertinus