Jump to content

Nog een tweak voor je audioset

DIY_Freak
 Share

Recommended Posts

.

Ik heb ook een hekel aan vooroordelen. Als je het niet kent moet je je er niet mee bemoeien, eerst zelf gaan testen en dan oordelen!

Groetjes AudioBill :angry:

Heb jij ze zelf getest dan?

Ja, ik weet dat ik ook niet zo positief op die viltjes heb gereageerd. Maar ik zou het in mijn geval niet een negatief oordeel willen noemen, wel een enorme twijfel. Dat heeft met name met de in mijn ogen belachelijke prijs te maken. Als die dingen een paar eurootjes zouden kosten, zou ik in elk geval niet zo gereageerd hebben.

Als die dingen maar een paar eurotjes zouden kosten dan had iedereen ze en dan was het niets speciaals meer, ik denk tot het dat is, exclusief. Net als een versterker die maar iets beter is maar dan wel ineens 10.000,- kost, was dat niet zo dan had iedereen b.v. een M. Levinson in huis.

Groetjes AudioBill.

Als die dingen maar een paar eurotjes zouden kosten dan had iedereen ze en dan was het niets speciaals meer, ik denk tot het dat is, exclusief. Net als een versterker die maar iets beter is maar dan wel ineens 10.000,- kost, was dat niet zo dan had iedereen b.v. een M. Levinson in huis.

Groetjes AudioBill.

Dus als ik het goed begrijp, zit het speciale in de prijs en niet in de werking?

Dan had ik het toch goed gezien!

Groetjes AudioBill.

Mark Levinson vergelijken met een paar plakjes vilt? Zucht....

• 3 weeks later...
ho jongens,

laten we thingman niet afzeiken,

want als er iemand op een leuke manier met hifi bezig is , is hij het wel,

en als je goed leest dan zie je dat hij ook zijn vraagtekens bij het viltjes truc zet, en staat er gewoon nuchter tegenover.

en nog wat : die viltjes zullen waarschijnlijk meer helpen dan kabels. :P

Zal eens niet zo zijn erik is het erweer meeeens...lees ook eens goed dat toine zegt dat het wel werkt in hem situatie...wat een BS...die kamer van hem is al behangen met lange gewaden een shit load aan tubetraps en jaja die prachtige diffusor panelen...die kamer lijkt mij zo dood als wat op het moment...en dan zullen een paar viltjes het verschil maken?!!??! :lol:

Dit is gewoon humor man..ik denk dat ik het ook ga proberen en dan een cd van de yostiband erin knal :D

Voodoocoustics is inderdaad humor -- what's in a name.

Het enige dat ik overigens beweer was dat het experiment voor mij de moeite waard was. En daar kun je alle kanten mee op en dat was ook precies de bedoeling.....

De begeleidende foto's laten eigenlijk al meteen zien dat het hier niet om de "met lange gewaden gehangen en met shitload aan tubes gedempte zolder" gaat maar om een griezelig kale reflectiebak die "woonkamer" heet.

Overigens, je zult verrast zijn hoe niet-gedempt die zolder is. :lol:

Schijn bedriegt......

U is welkom als u in de buurt is :D

ThingMan.

Alleen dit al

Volgens de leverancier plak je ze onder je reflexpoort op je luidspreker. Met de houtnerf verticaal! Daarmee verminder je een te vette basweergave en demp je staande golven.
:ph34r:

Hoewel ik eerlijk toegeef het niet zelf getest te hebben lijkt mij de richting van de houtnerf van 2 kleine schijfjes maat sjoelbaksteen niet heel erg in staat om staande golven te dempen. ;)

Michael

................... soms werken smarties ook tegen allerlei chronische klachten............................

neemt niet weg dat ik het best wel eens wil testen....

ik geloofde ook nooit zo in audioracks....

totdat ik een 2e hansje thuis kreeg....

...

bb

Ik ben ook altijd voorzichtig met iets af te kraken wat ik niet gehoord heb. Mijn dealer bijvoorbeeld is oprecht enthousiast van Shun Mook artikelen. Ik zal het nog eens proberen.

Carl