Bas vg Posted 27 maart 2005 Report Share Posted 27 maart 2005 'T zou natuurlijk aan de computerinstellingen kunnen liggen, maar om gebruik uit te sluiten volgt hierbij een omschrijving hoe ik het doe (ik hoop dat je me het niet kwalijk neemt dat dit wellicht wat kinderachtig overkomt): - ik zoek een artiest op in allmusic.com, - ik kom in het "Overview" gedeelte van deze artiest, - ik druk op en ga naar "Discography", - hier zie ik alle (bij allmusic.com bekende) "Main" albums staan, - vaak staat tussen "Year" en "Title" een luidsprekerte , - als ik direct op dit luidsprekertje druk met m'n standaard muisknop krijg ik via WindowsMedia (die ik als standaard heb ingesteld) een aantal fragmenten te horen van dat album, - wanneer ik op "Title" van een album druk, krijg ik meer gegevens van dat album te zien (o.a. (vaak) de hoes en alle nummers), - wanneer het een album is, die een luidsprekertje tussen "Year" en "Title" had, heb ik hier de mogelijkheid om een specifiek nummer te beluisteren door op het bewuste luidsprekertje te drukken met m'n standaard muisknop. Vaak heb je wel geduld nodig bij het browsen op allmusic.com, omdat deze site niet tot de snelsten behoort Op andere grote sites heb je trouwens ook vaak de mogelijkheid om nummers te beluisteren (net zoals Allmusic.com beperkt dit zich echter veelal in de verkrijgbare albums). Voorbeelden: Amazon.com, Barnes&Noble.com, Artistdirect.com. oke, bedankt voor de uitleg, maarjah, hij opent window media playe maar niet:S, hij doet gewoon niks. maar toch bedankt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
reinder Posted 28 maart 2005 Report Share Posted 28 maart 2005 Kijk eens op www.jpc.de "Better by far"komt daar 4-4-05 uit, nu nog geen luistermogelijkheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 28 maart 2005 Report Share Posted 28 maart 2005 'T zou natuurlijk aan de computerinstellingen kunnen liggen, maar om gebruik uit te sluiten volgt hierbij een omschrijving hoe ik het doe (ik hoop dat je me het niet kwalijk neemt dat dit wellicht wat kinderachtig overkomt): - ik zoek een artiest op in allmusic.com, - ik kom in het "Overview" gedeelte van deze artiest, - ik druk op en ga naar "Discography", - hier zie ik alle (bij allmusic.com bekende) "Main" albums staan, - vaak staat tussen "Year" en "Title" een luidsprekerte , - als ik direct op dit luidsprekertje druk met m'n standaard muisknop krijg ik via WindowsMedia (die ik als standaard heb ingesteld) een aantal fragmenten te horen van dat album, - wanneer ik op "Title" van een album druk, krijg ik meer gegevens van dat album te zien (o.a. (vaak) de hoes en alle nummers), - wanneer het een album is, die een luidsprekertje tussen "Year" en "Title" had, heb ik hier de mogelijkheid om een specifiek nummer te beluisteren door op het bewuste luidsprekertje te drukken met m'n standaard muisknop. Vaak heb je wel geduld nodig bij het browsen op allmusic.com, omdat deze site niet tot de snelsten behoort Op andere grote sites heb je trouwens ook vaak de mogelijkheid om nummers te beluisteren (net zoals Allmusic.com beperkt dit zich echter veelal in de verkrijgbare albums). Voorbeelden: Amazon.com, Barnes&Noble.com, Artistdirect.com. oke, bedankt voor de uitleg, maarjah, hij opent window media playe maar niet:S, hij doet gewoon niks. maar toch bedankt... Wellicht moet je je firewall even bijstellen? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 30 maart 2005 Members Report Share Posted 30 maart 2005 Voor mij toch wel een runner up , Howlin' Wolf - London Session Met oa Eric Clapton , Steve Winwood ,Ian Stewart en Bill Wyman Groet , Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts