Jump to content

Audiofielen dom?

pietje bell
 Share

Recommended Posts

eurogram heeft zijn prijzen van de KR producten wel degelijk aangepast aan de dollar koers. Of de prijzen nu geheel gelijk zijn weet ik niet,.. maar veel verschil tussen Amerika en Nederland zat/zit er niet.

Groeten Hans

Eh, KR komt uit Tsjechie :blink:;)

Is het niet zo dat Amerikanen GEEN exportprijzen kennen :confused: De inkoopprijs voor de importeur zou dan gelijk zijn aan die van een Amreikaanse zaak. Tel daar alle belastingen en aanverwanten bij en je zit qua inkoop al duurder dan de verkoopprijs in de VS. Daarna moet je nog je eigen deel eraan verdienen.

Voor een partikulier is het misschien wel interessant gezien de regeltjes van de douane, maar voor commerci

Misschien, maar dat zou dus betekenen dat je tweemaal betaald voor sevice en garantie. Terwijl bij sommige defecten het apparaat toch soms terug gestuurd gaat worden naar de fabrikant. (of ze sturen een complete vervangingsmodule op, zo hoorde ik laatst van iemand met een kapotte eindtrap van een Passlabs X250, dat ze een hele nieuwe eindtrap kregen, inclusief de koelprofiel. De kapotte moest wel eerst terug. Kostte maar $1000 of zo.. Dat verliep overigens via een onafhankelijke reparateur)

Los daarvan heb je ook het risico dat de importeur er na een jaar of wat de brui aan geeft en dan moet je nog maar afwachten over een ander het overneemt.

Allemaal argumenten voor zelfbouw :D

Ik heb zelf wel wat spullen in de VS besteld maar alleen maar interlinks, die waren daar ook aanzienlijk goedkoper dan hier ik heb voor 1 meter cardas neutral reverance ongeveer $300 betaals hier is deze interlink zo'n 680 euro. En aangezien ik iemand in de VS ken die regelmatig heen en weer gaatheeft hijdeze voor mij meegenomen wat ook weer een hoop transport kosten en douane problemen scheeld. :)

eurogram heeft zijn prijzen van de KR producten wel degelijk aangepast aan de dollar koers. Of de prijzen nu geheel gelijk zijn weet ik niet,.. maar veel verschil tussen Amerika en Nederland zat/zit er niet.

Groeten Hans

Eh, KR komt uit Tsjechie :blink:;)

Dat klopt,... maar toch vreemd dat de prijzen aan de dollar koers zijn aangepast.

Groeten Hans