raymond Posted 20 juli 2002 Report Share Posted 20 juli 2002 hallo allemaal, ik zit met een probleem ,ik kom er eigelijk maar niet uit welke versterker ik moet nemen , eigelijk wel, de nad t-741 of de harman kardon avr 2550, moet ik over de rest ook nog twijfelen /onkyo tx-ds494 / pioneer vsx-d710 / philips fr-986 / yamaha rxv-530 of toch maar niet , ze moet wel een lekker ruim steriobeeld geven en lekker helder , gewoon zuiver dus, mijn speakers zijn : MB guart 404 , of moet ik gewoon toch de nad nemen ? graag wat advies. bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 21 juli 2002 Report Share Posted 21 juli 2002 Als je van de NAD klankkarakteristiek houdt, dan kun je evt. gewoon nog andere versterkers beluisteren, maar je komt dan waarschijnlijk weer terug bij NAD. Als het niet zon probleem is om de andere versterkers te beluisteren, dan zou ik dat echter zeker gaan doen. Je weet maar nooit tenslotte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
raymond Posted 22 juli 2002 Author Report Share Posted 22 juli 2002 Geplaatst door Avallon:Als je van de NAD klankkarakteristiek houdt, dan kun je evt. gewoon nog andere versterkers beluisteren, maar je komt dan waarschijnlijk weer terug bij NAD. Als het niet zon probleem is om de andere versterkers te beluisteren, dan zou ik dat echter zeker gaan doen. Je weet maar nooit tenslotte... bedankt voor je reactie ,maar had toch nog een vraag op betreking "nad zijn klank", wat bedoel je daarmee, (vol,helder,zwaar of warm) ik hou zelf van helder, nou elke keer als ik hem wil bestellen ,lees ik hier weer wat over een ander merk , de philps fr-996 ,ziet er ook mooi uit en heeft alles wat hij moet hebben, er word ook gezegd dat hij goed is, maar de nad is toch mijn voorkeur , kan je meschien iets meer vertelen over deze twee , alvast bedankt. raymond Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 22 juli 2002 Report Share Posted 22 juli 2002 Nou de Nad zijn in 't laag mij iets te muziekaal. Een beetje slap als je 't mij vraagt. Nu heb ik nog nooit hun top modellen gehoord maar de kleinre wel. En ik hoef ze niet. Ik heb nog nooit een philips versterker gehoord. Groeten simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
raymond Posted 22 juli 2002 Author Report Share Posted 22 juli 2002 Geplaatst door seoman:Nou de Nad zijn in 't laag mij iets te muziekaal. Een beetje slap als je 't mij vraagt. Nu heb ik nog nooit hun top modellen gehoord maar de kleinre wel. En ik hoef ze niet. Ik heb nog nooit een philips versterker gehoord. Groeten simon beste simon , ken je meschien een van de andere merken dan wel , of de harman kardon avr 2550 of meschien wat van andere gehoord over deze a/v recievers , groetjes, Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 22 juli 2002 Report Share Posted 22 juli 2002 Sorry maar daar heb ik geen concrete ervaringen mee. Wel met een Harman-Kardon cassettedeck. Dat verhaal is beschamend voor de importeur cq fabriekant. 't was verder wel een goed deck. Maar dat hoeft niets te zeggen over een reciever dus..... Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts