Jamai_lover222 Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Spido, En wat vind Rinsma de onvolprezene van de Perfect Performers? (en waarom moeten zulke dozen Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Spido, En wat vind Rinsma de onvolprezene van de Perfect Performers? (en waarom moeten zulke dozen E 4.000,-.........?) Beste Jamai & Rinsma lover, Wat de Luistergod van Lippenhuizen van de PP vindt, moet je hem zelf maar vragen. De prijs gaat per kilo, geloof ik. Net als bij auto's, vliegtuigen, suiker, metselzand, platenspelers, tarwemeel en nog een paar dingen. Beste Richard, Jij zou het meteen gehoord hebben, dat de speakers in ongelijke fase waren aangesloten? Kan best waar wezen. Maar ik neem 't niet zondermeer aan. Al die veertig leden van de Audioclub zouden hetzelfde antwoord geven als jij, denk ik. Toch was er maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 (...)Audiofielen hebben over het algemeen een sterke neiging om hun eigen gehoor en oordeelvermogen te overschatten, en dat van een ander te geringschatten.En forummers zijn vaak audiofielen die daar nog een flinke portie hatelijkheid aan toevoegen.(...) Nu weet ik het: Spido is een audiofiel die forumt. Hoe kernachtig en r Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Beste Jobotonkermitjohn, Jazeker: ik ben eigenwijs, hatelijk, betweterig, neerbuigend... Klopt! Maar... ik w Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Leuk voor je, maar 1 keer is wel genoeg hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Wat de Luistergod van Lippenhuizen van de PP vindt, moet je hem zelf maar vragen. Beste Spido, De vraag wat Rinsma van de luidsprekers vind is toch gerechtvaardigd? Vertel op..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prutteltje Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Ga naar Rinsma en vraag het hem. En ga dan naar KF om te beluisteren of Rinsma gelijk heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Wat een gezeur allemaal... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Beste Jobotonkermitjohn, Jazeker: ik ben eigenwijs, hatelijk, betweterig, neerbuigend... Klopt! Maar... ik w Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Leuk voor je, maar 1 keer is wel genoeg hoor.. Nee hoor, 't blijft leuk! Beste Jamai, Nee. De heer Rinsma zou het niet waarderen wanneer ik namens hem spreek. En ik zou het bijvoorbeeld ook niet op prijs stellen als hij namens mij zou spreken. Dat spreekt toch vanzelf? Overigens lijkt het mij wel acceptabel als ik er op wijs dat naar mijn inschatting de heer Rinsma Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Leuk voor je, maar 1 keer is wel genoeg hoor.. Nee hoor, 't blijft leuk! Ik hoop dat het ook tot bestellingen heeft geleid.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Beste RonL, Je verwart me met iemand anders. De eerste exemplaren van de SoundStone 30 zijn door het vele (zware) vervoer bij demonstraties lichtelijk beschadigd geraakt. Bovendien moesten - op advies van luisteraars bij Audioclub Oost-Brabant en Audioforum Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Beste Ron, Afgesproken! Leuk! Omdat ikzelf niet besta, moet e.e.a. via Klaas Feenstra worden georganiseerd. Wil jij hem (via info@perfectperformer.nl of telefonisch) doorgeven wanneer je naar Appelscha kunt komen met je Maggies? (KF ontvangt vaker luisteraars die hun eigen luidsprekers meebrengen ter vergelijking, dus hij staat hier ongetwijfeld niet afwijzend tegenover.) Hierbij dan een oproep aan alle vriendelijke, onbevooroordeelde forummers met goede oren, om zich aan te melden voor dit panel! Er zal koffie zijn met koek. En groentesoep, wellicht zelfs met macaroni er in. Zodra er met RonL een datum is vastgesteld, volgen verdere bijzonderheden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 Beste, Laat preventief maar een ME busje met bijhorende mannetjes klaar staan :D Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 Afgesproken. Leuk! Ik zal contact opnemen met Klaas over de datum voor een sessie. Als Spido is genezen van zijn neerbuigendheid zal hij misschioen ook aanwezig willen zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een datum ergens in februari. Ik wil nog even even een wens uiten mbt de eindversterking: graag breng ik mijn eigen Rotel mee, maar ook de dikke MF van Erik komt bijv. in aanmerking. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 (...) Als Spido is genezen van zijn neerbuigendheid zal hij misschien ook aanwezig willen zijn. (...) Beste RonL, Spido zou graag aanwezig zijn... maar zijn non-existentie verhindert hem daartoe, helaas. Ik denk overigens dat KF de voorkeur geeft aan zijn Bryston combi... voor zijn PP's in elk geval. Is dat bezwaarlijk? De Rotel is natuurlijk welkom! (Er is zelfs een AZC in Appelscha...) Als KF hem maar niet hoeft te gebruiken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 (...)Kijk, precies om dit soort ongein te voorkomen, had ik in eerste instantie bedoeld detail niet verteld. Nou beste Spido, als in jouw optiek een detail de helft van het betoog beslaat, dan vraag ik mij af waar dan de kern zit Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 Afgesproken. Leuk! Ik zal contact opnemen met Klaas over de datum voor een sessie. Als Spido is genezen van zijn neerbuigendheid zal hij misschioen ook aanwezig willen zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een datum ergens in februari. Ik wil nog even even een wens uiten mbt de eindversterking: graag breng ik mijn eigen Rotel mee, maar ook de dikke MF van Erik komt bijv. in aanmerking. Best RonL Je gaat er impliciet van uit dat Spido/Feenstra een objectief oordeel zal geven. Niets is minder waar: ook deze vergelijking dient alleen maar om zijn eigen bouwvalligheden onder de aandacht te brengen. Kijk maar eens naar zijn reacties op jouw commentaren bij eerdere luistersessies. En vergeet vooral ook niet te kijken hoe hij zich uitlaat over de mensen die bij de luistersessie in Appelscha geweest zijn en het allemaal niet zo geweldig vonden klinken. En daar ga jij dan 400 km voor rijden. Heb je niets beters te doen? PS - Als je dan toch je luidsprekers bij Feenstra gaat demonstreren, dan lijkt een vergoeding van 50 Euro niet onredelijk. Feenstra vraagt dat zelf ook voor een demonstratie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 19 december 2004 Report Share Posted 19 december 2004 Het toppunt van ramp toerisme Jullie komen toch ook? Tot februari hebben we aardig de tijd om een evenwichtig audiopanel samen te stellen. Joboton, jij bent er toch ook bij? Ik zal nog even denken over de bijdrage van Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 Afgesproken. Leuk! Ik zal contact opnemen met Klaas over de datum voor een sessie. Als Spido is genezen van zijn neerbuigendheid zal hij misschioen ook aanwezig willen zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een datum ergens in februari. Ik wil nog even even een wens uiten mbt de eindversterking: graag breng ik mijn eigen Rotel mee, maar ook de dikke MF van Erik komt bijv. in aanmerking. Best RonL Je gaat er impliciet van uit dat Spido/Feenstra een objectief oordeel zal geven. Niets is minder waar: ook deze vergelijking dient alleen maar om zijn eigen bouwvalligheden onder de aandacht te brengen. Kijk maar eens naar zijn reacties op jouw commentaren bij eerdere luistersessies. En vergeet vooral ook niet te kijken hoe hij zich uitlaat over de mensen die bij de luistersessie in Appelscha geweest zijn en het allemaal niet zo geweldig vonden klinken. En daar ga jij dan 400 km voor rijden. Heb je niets beters te doen? PS - Als je dan toch je luidsprekers bij Feenstra gaat demonstreren, dan lijkt een vergoeding van 50 Euro niet onredelijk. Feenstra vraagt dat zelf ook voor een demonstratie. beste jojoton, niet zo negatief doen als je van te voren weet dat je niet komt/komen mag..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 Het toppunt van ramp toerisme Jullie komen toch ook? Tot februari hebben we aardig de tijd om een evenwichtig audiopanel samen te stellen. Joboton, jij bent er toch ook bij? Ik zal nog even denken over de bijdrage van Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 (...)Kijk, precies om dit soort ongein te voorkomen, had ik in eerste instantie bedoeld detail niet verteld. Nou beste Spido, als in jouw optiek een detail de helft van het betoog beslaat, dan vraag ik mij af waar dan de kern zit Met opgewekte groet, Beste Dick, Moet ik je dat werkelijk uitleggen? Ik had je slimmer gedacht... Kijk, er is een postief verslag geschreven over een demonstratie-avond. Zowel v Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 Dit in tegenstelling tot veel forummers hear, die het allemaal allang denken te w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 Afgesproken. Leuk! Ik zal contact opnemen met Klaas over de datum voor een sessie. Als Spido is genezen van zijn neerbuigendheid zal hij misschioen ook aanwezig willen zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar een datum ergens in februari. Ik wil nog even even een wens uiten mbt de eindversterking: graag breng ik mijn eigen Rotel mee, maar ook de dikke MF van Erik komt bijv. in aanmerking. Best RonL Je gaat er impliciet van uit dat Spido/Feenstra een objectief oordeel zal geven. Niets is minder waar: ook deze vergelijking dient alleen maar om zijn eigen bouwvalligheden onder de aandacht te brengen. Kijk maar eens naar zijn reacties op jouw commentaren bij eerdere luistersessies. En vergeet vooral ook niet te kijken hoe hij zich uitlaat over de mensen die bij de luistersessie in Appelscha geweest zijn en het allemaal niet zo geweldig vonden klinken. En daar ga jij dan 400 km voor rijden. Heb je niets beters te doen? PS - Als je dan toch je luidsprekers bij Feenstra gaat demonstreren, dan lijkt een vergoeding van 50 Euro niet onredelijk. Feenstra vraagt dat zelf ook voor een demonstratie. beste jojoton, niet zo negatief doen als je van te voren weet dat je niet komt/komen mag..... Wat is hier negatief aan? Het zijn gewoon feiten hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 (...) Als Spido is genezen van zijn neerbuigendheid zal hij misschien ook aanwezig willen zijn. (...) Beste RonL, Spido zou graag aanwezig zijn... maar zijn non-existentie verhindert hem daartoe, helaas. Ik denk overigens dat KF de voorkeur geeft aan zijn Bryston combi... voor zijn PP's in elk geval. Is dat bezwaarlijk? De Rotel is natuurlijk welkom! (Er is zelfs een AZC in Appelscha...) Als KF hem maar niet hoeft te gebruiken... Ook goed Spido, wanneer je niet aanwezig kunt zijn. Daar missen we niks aan denk ik, gelet op je non-existentie. Overigens vind ik het een beetje flauwekul om het spelletje tot in het oneindige te blijven doorspelen dus ik vraag hier en nu aan Klaas om een voorkeur uit te spreken voor een zaterdag in februari. Zondag ligt wat moeilijk, weet ik. Overigens lijkt die Bryston me wel OK. Vergeef me, ik volg het niet zo erg, maar ik heb ergens gelezen dat deze versterker goed is voor 2 x 300 Watt? Wil jij de boodschap overbrengen Spido? Laat de vraag over de onkostenvergoeding maar zitten want ik weet dat we door Klaas gastvrij zullen worden ontvangen. Ik zal daarom een flesje wijn meebrengen om de macaronisoep weg te spoelen. Om even bij de soep te blijven stel ik voor om, zodra een datum is vastgesteld, een nieuw topic 'Maggie bij Klaas' te openen. Anders bestaat het risico dat de forumleden de ene perfect performer niet meer van de andere perfect performer kunnen onderscheiden. Groet, Ron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts