Scat-Man Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Ach hij is alleen gefixeerd op bassen en blokgolven en fasereinheid, dus waarom zou ie? Ach, blokgolven , daar knapt een zeemanshart op af. Na jaren over de woelige baren geen ene blokgolf over mijn zuidwester gekregen. Welk een landrot komt nu met die ongein? Een strip figuur van Marten Toonder of een vijand van Kapitein Rob? Bommen en granaten nog en toe het moet niet gekker worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Ach hij is alleen gefixeerd op bassen en blokgolven en fasereinheid, dus waarom zou ie? Daarom zet hij die spiekertjes ook zo lekker tegen de muur. BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM Spruitjesbas. Kijk nou eens naar dat plaatje van die spiekers .... die staan volgens mij in de tuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 De speakertjes die KF dan zal meebrengen, zijn maar 22,5 x 36 x 35 cm (SS16.5: 17,3 liter) en 19,5 x 36 x 30 cm (SS13.3: 12,15 liter). Zwaar zijn ze eveneens: ze wegen respectievelijk bijna 50 en 40 kilo per stuk. ...fotootje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Dit lijkt er wel op en volgens mij heet die kat Spido ...fotootje? 1 keer raden wie dat is Dit is zijn uitleg er over: "En ja: de eerste indrukken, thuis, zijn postief. Je kijkt als het ware recht in de trechter van de solo-trompet. En dat is leuk. (Voor trechterkijkers, althans...)". Lees hier meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Ach hij is alleen gefixeerd op bassen en blokgolven en fasereinheid, dus waarom zou ie? Daarom zet hij die spiekertjes ook zo lekker dicht tegen de muur. Spido heeft zijn mond vol over kamfilterwerking van transmissielijnen en zelf zorgt hij ervoor dat alle kamerresonanties knalhard worden aangeslingerd. BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBERDEBOEM Spruitjesbas in driekwartsmaat. beste Ravon, ik pestte vroeger mijn wiskunde leeraar ook heel erg, puur uit nijd , omdat hij het wel snapte en ik niet, maar toen was ik een jaar of 12, ps: wanneer word je 13? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 beste Ravon, ik pestte vroeger mijn wiskunde leeraar ook heel erg, puur uit nijd , omdat hij het wel snapte en ik niet, maar toen was ik een jaar of 12, ps: wanneer word je 13? En die leraar zijkte zijn leerlingetjes ook steeds zo af als Spido meent te moeten doen om zijn kennis te bewijzen? Volgens mij snap je het nog steeds niet Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 zijkte Zeikte Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 zijkte Zeikte Edwin Het was niet als aas voor een Snoek bedoelt In plat Rotterdams is het trouwens zijken, zeek, gezeken .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 zijkte Zeikte Edwin Het was niet als aas voor een Snoek bedoelt In plat Rotterdams is het trouwen zijken, zeek, gezeken .... Ik wou weer eens even jennen. Normaal hep ik hed helemaal nied so op hed verbeteren fan andermanz spelvauten. Maar ic con hed evve nied laten Chroeten Etwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 ik pestte vroeger mijn wiskunde leeraar ook heel erg,puur uit nijd , omdat hij het wel snapte en ik niet, Wat is dat flauw zeg, een ander de schuld geven van jouw gebrek aan cognitieve vaardigheden. Je lijkt Spido wel. Ach, hij geeft tenminste toe dat ie wiskunde (en dus blokgolven) niet snapt. Nou spido nog (weinig kans denk ik)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Beste Ravon,Jij hebt zeker een tuincursus gevolgd? 't Ziet er gezellig uit, hoor! (Nou ja, niet mijn smaak...)Met een beetje oefenen wordt het ook nog wel eens wat met dat metselen van je. Kun je een paar Klinkerix baskasten bouwen met gnoomtweeters er op. Dat zal vast beter klinken dan die ratracekasten-met-fullrangebedoelde middentoners die je nu hebt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 ik pestte vroeger mijn wiskunde leeraar ook heel erg,puur uit nijd , omdat hij het wel snapte en ik niet, Wat is dat flauw zeg, een ander de schuld geven van jouw gebrek aan cognitieve vaardigheden. Je lijkt Spido wel. Ach, hij geeft tenminste toe dat ie wiskunde (en dus blokgolven) niet snapt. Nou spido nog (weinig kans denk ik)... Erik was met z'n 12 jaartjes ook wel een erg vroege leerling voor al die moeilijke wiskunde. Dat is waar, maar als hij toen al moeite had met wiskunde, dan denk ik niet dat hij ooit fourier-analyse gehad heeft... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Jean Baptiste Joseph Fourier Born: 21 March 1768 in Auxerre, Bourgogne, France Died: 16 May 1830 in Paris, France ...en dan te bedenken dat de goede man zelf nooit van blokgolven heeft gehoord... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Jean Baptiste Joseph FourierBorn: 21 March 1768 in Auxerre, Bourgogne, France Died: 16 May 1830 in Paris, France ...en dan te bedenken dat de goede man zelf nooit van blokgolven heeft gehoord... Als dit Spido's idee is van een Fourier-analyse, dan verklaart dat veel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Beste Joboton, Ja, was alles maar zo gemakkelijk te verklaren, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 Ik vind je feiten wel leuk altijd, maar beste speaker ter wereld? Niet iets te overdreven denk je? Jij als iemand die op mijn overkomt als zijnde intellect moet toch wel weten dat die niet bestaat En nogmaals eind terug vroeg ik je iets. Wat vind klaas zelf van zijn geluid thuis Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 20 augustus 2005 Report Share Posted 20 augustus 2005 de lelijkste speaker te wereld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Ik vind je feiten wel leuk altijd, maar beste speaker ter wereld? Niet iets te overdreven denk je? Jij als iemand die op mijn overkomt als zijnde intellect moet toch wel weten dat die niet bestaat Met "Perfect Performer" wordt denk ik ook niet de speakers bedoeld maar de maker ervan Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Ik vind je feiten wel leuk altijd, maar beste speaker ter wereld? Niet iets te overdreven denk je? Jij als iemand die op mijn overkomt als zijnde intellect moet toch wel weten dat die niet bestaat Met "Perfect Performer" wordt denk ik ook niet de speakers bedoelt maar de maker ervan Correctie dan De beste speakerbouwer bestaat niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 De beste speaker, wie bepaald dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 De beste speaker, wie bepaald dat? Graaf eens terug in het verleden de promotie rondom p.p. dan weet je precies over wie ik het heb wie dat claimde Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Beste Erik, De detailtekening van de kleine spekstenen tweewegsysteempjes zet nieuwe uitdagingen voor de grote spekstenen systemen SoundStone 30 (half zo groot als de Betonnixen!): de luidsprekers, dus, die jullie destijds te Appelscha met de Magnepans 3.5 van Ron Lindemans vergeleken. Hierbij speelt de aansturing van de woofer een centrale rol. Klaas koppelde de woofer filterloos aan de versterkeruitgang, en richtte de woofer zijwaarts. Hij wilde hiermee de beste elektrische demping bereiken, en voorkomen dat er in het vocale gebied fasetegenstellingen in de output van de diverse units zouden optreden. Doordat de woofers hun gebundelde hogere frequenties (tot ca. 2,5 kHz) niet op de luisteraar(s) richtten, ontstond een natuurlijke roll-off die met de w Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Beste Erik, De detailtekening van de kleine spekstenen tweewegsysteempjes zet nieuwe uitdagingen voor de grote spekstenen systemen SoundStone 30 (half zo groot als de Betonnixen!): de luidsprekers, dus, die jullie destijds te Appelscha met de Magnepans 3.5 van Ron Lindemans vergeleken. Hierbij speelt de aansturing van de woofer een centrale rol. Klaas koppelde de woofer filterloos aan de versterkeruitgang, en richtte de woofer zijwaarts. Hij wilde hiermee de beste elektrische demping bereiken, en voorkomen dat er in het vocale gebied fasetegenstellingen in de output van de diverse units zouden optreden. Doordat de woofers hun gebundelde hogere frequenties (tot ca. 2,5 kHz) niet op de luisteraar(s) richtten, ontstond een natuurlijke roll-off die met de w Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Ach, Cock zei ook nog tegen cgm vanmiddag, het blijft toch een leuke hobby, speakers bouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts