Jump to content

op bezoek bij (Th

WanFie
 Share

Recommended Posts

Ach hij is alleen gefixeerd op bassen en blokgolven en fasereinheid, dus waarom zou ie?

;)

Ach, blokgolven , daar knapt een zeemanshart op af.

Na jaren over de woelige baren geen ene blokgolf over mijn zuidwester gekregen.

Welk een landrot komt nu met die ongein?

Een strip figuur van Marten Toonder of een vijand van Kapitein Rob?

Bommen en granaten nog en toe het moet niet gekker worden. :D:D:D

Ach hij is alleen gefixeerd op bassen en blokgolven en fasereinheid, dus waarom zou ie?

;)

Daarom zet hij die spiekertjes ook zo lekker tegen de muur.

BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM

Spruitjesbas.

Kijk nou eens naar dat plaatje van die spiekers .... die staan volgens mij in de tuin.

;)

foto_sstone20.jpg

Dit lijkt er wel op en volgens mij heet die kat Spido :D

...fotootje? 2151.gif

wksh%20okt1.jpg

1 keer raden wie dat is :D

Dit is zijn uitleg er over:

"En ja: de eerste indrukken, thuis, zijn postief. Je kijkt als het ware recht

in de trechter van de solo-trompet. En dat is leuk. (Voor trechterkijkers,

althans...)".

Lees hier meer

;)

;)

Daarom zet hij die spiekertjes ook zo lekker dicht tegen de muur. Spido heeft zijn mond vol over kamfilterwerking van transmissielijnen en zelf zorgt hij ervoor dat alle kamerresonanties knalhard worden aangeslingerd.

BOEMBOEMBOEMBOEMBOEMBERDEBOEM

Spruitjesbas in driekwartsmaat.

beste Ravon,

ik pestte vroeger mijn wiskunde leeraar ook heel erg,

puur uit nijd , omdat hij het wel snapte en ik niet,

maar toen was ik een jaar of 12,

ps: wanneer word je 13? :rolleyes:

beste Ravon,

maar toen was ik een jaar of 12,

ps: wanneer word je 13? :rolleyes:

En die leraar zijkte zijn leerlingetjes ook steeds zo af als Spido meent te moeten doen om zijn kennis te bewijzen?

Volgens mij snap je het nog steeds niet Erik :rolleyes:

zijkte

Zeikte :P:D

Edwin

;) Het was niet als aas voor een Snoek bedoelt :P In plat Rotterdams is het trouwen zijken, zeek, gezeken ....

Ik wou weer eens even jennen. :D

Normaal hep ik hed helemaal nied so op hed verbeteren fan andermanz spelvauten. Maar ic con hed evve nied laten :D

Chroeten

Etwin

Wat is dat flauw zeg, een ander de schuld geven van jouw gebrek aan cognitieve vaardigheden. Je lijkt Spido wel.

Ach, hij geeft tenminste toe dat ie wiskunde (en dus blokgolven) niet snapt. Nou spido nog (weinig kans denk ik)...

Beste Ravon,

Jij hebt zeker een tuincursus gevolgd? 't Ziet er gezellig uit, hoor! (Nou ja, niet mijn smaak...)
Met een beetje oefenen wordt het ook nog wel eens wat met dat metselen van je. Kun je een paar Klinkerix baskasten bouwen met gnoomtweeters er op. Dat zal vast beter klinken dan die ratracekasten-met-fullrangebedoelde middentoners die je nu hebt.

Wat is dat flauw zeg, een ander de schuld geven van jouw gebrek aan cognitieve vaardigheden. Je lijkt Spido wel.

Ach, hij geeft tenminste toe dat ie wiskunde (en dus blokgolven) niet snapt. Nou spido nog (weinig kans denk ik)...

Erik was met z'n 12 jaartjes ook wel een erg vroege leerling voor al die moeilijke wiskunde.

Dat is waar, maar als hij toen al moeite had met wiskunde, dan denk ik niet dat hij ooit fourier-analyse gehad heeft...

Jean Baptiste Joseph Fourier

Born: 21 March 1768 in Auxerre, Bourgogne, France

Died: 16 May 1830 in Paris, France

...en dan te bedenken dat de goede man zelf nooit van blokgolven heeft gehoord...

Als dit Spido's idee is van een Fourier-analyse, dan verklaart dat veel.

Ik vind je feiten wel leuk altijd, maar beste speaker ter wereld? Niet iets te overdreven denk je? Jij als iemand die op mijn overkomt als zijnde intellect moet toch wel weten dat die niet bestaat :)

En nogmaals eind terug vroeg ik je iets. Wat vind klaas zelf van zijn geluid thuis :confused:

Ik vind je feiten wel leuk altijd, maar beste speaker ter wereld? Niet iets te overdreven denk je? Jij als iemand die op mijn overkomt als zijnde intellect moet toch wel weten dat die niet bestaat  :)

Met "Perfect Performer" wordt denk ik ook niet de speakers bedoeld maar de maker ervan :lol:

Ik vind je feiten wel leuk altijd, maar beste speaker ter wereld? Niet iets te overdreven denk je? Jij als iemand die op mijn overkomt als zijnde intellect moet toch wel weten dat die niet bestaat  :)

Met "Perfect Performer" wordt denk ik ook niet de speakers bedoelt maar de maker ervan :lol:

Correctie dan

De beste speakerbouwer bestaat niet :D

Beste Erik,

De detailtekening van de kleine spekstenen tweewegsysteempjes zet nieuwe uitdagingen voor de grote spekstenen systemen SoundStone 30 (half zo groot als de Betonnixen!): de luidsprekers, dus, die jullie destijds te Appelscha met de Magnepans 3.5 van Ron Lindemans vergeleken.

Hierbij speelt de aansturing van de woofer een centrale rol.

Klaas koppelde de woofer filterloos aan de versterkeruitgang, en richtte de woofer zijwaarts.

Hij wilde hiermee de beste elektrische demping bereiken, en voorkomen dat er in het vocale gebied fasetegenstellingen in de output van de diverse units zouden optreden. Doordat de woofers hun gebundelde hogere frequenties (tot ca. 2,5 kHz) niet op de luisteraar(s) richtten, ontstond een natuurlijke roll-off die met de w

Beste Erik,

De detailtekening van de kleine spekstenen tweewegsysteempjes zet nieuwe uitdagingen voor de grote spekstenen systemen SoundStone 30 (half zo groot als de Betonnixen!): de luidsprekers, dus, die jullie destijds te Appelscha met de Magnepans 3.5 van Ron Lindemans vergeleken.

Hierbij speelt de aansturing van de woofer een centrale rol.

Klaas koppelde de woofer filterloos aan de versterkeruitgang, en richtte de woofer zijwaarts.

Hij wilde hiermee de beste elektrische demping bereiken, en voorkomen dat er in het vocale gebied fasetegenstellingen in de output van de diverse units zouden optreden. Doordat de woofers hun gebundelde hogere frequenties (tot ca. 2,5 kHz) niet op de luisteraar(s) richtten, ontstond een natuurlijke roll-off die met de w