Pjotr Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Misschien moeten de deelnemers aan zo'n luisteravond waar Spido Klaas met zijn spiekers laat exibioneren iets van 100EU/uur de man gaan vragen als luistervergoeding? Lijkt mij niet onredelijk voor beoordeling/adviezen door derden voor een commercieel product. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 spido is schizofreen, erg hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Spido, volgens mij probeer je een paar Pen's na te bouwen.. Je kunt ze ook gewoon kopen, de kast er om weg slopen, speksteen eromheen, en klaar is Klaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 21 augustus 2005 Report Share Posted 21 augustus 2005 Misschien moeten de deelnemers aan zo'n luisteravond waar Spido Klaas met zijn spiekers laat exibioneren iets van 100EU/uur de man gaan vragen als luistervergoeding? Lijkt mij niet onredelijk voor beoordeling/adviezen door derden voor een commercieel product. Dat honorarium in of exclusief Vissoep? Trouwens , wie gaat die vissoep bereiden? En wie maakt de rouille ? Ooh . Als dat maar goed gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Het begint zo langzamerhand zielig te worden dat iemand niet ophoudt zijn alter ego voor zich te laten spreken. De psychiatrisch ziekenhuizen zitten vol met dit soort mensen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Waarom altijd zo hatelijk? Waarom discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Spido, volgens mij probeer je een paar Pen's na te bouwen.. Je kunt ze ook gewoon kopen, de kast er om weg slopen, speksteen eromheen, en klaar is Klaas. Beste Puur, Nee, Pen's staan vrij ver van mijn ideaal af, al hebben ze onmiskenbaar goede kwaliteiten. Een luidspreker mag m.i. wel klein ZIJN, maar niet klein KLINKEN... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Ik vind je feiten wel leuk altijd, maar beste speaker ter wereld? Niet iets te overdreven denk je? Jij als iemand die op mijn overkomt als zijnde intellect moet toch wel weten dat die niet bestaat En nogmaals eind terug vroeg ik je iets. Wat vind klaas zelf van zijn geluid thuis Beste Muziekfreak, "De beste luidspreker ter wereld"? Klaas zou vermoedelijk zelf zeggen: "Als The Perfect Performer luidsprekers de b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Waarom altijd zo hatelijk?Waarom discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Ik vind je feiten wel leuk altijd, maar beste speaker ter wereld? Niet iets te overdreven denk je? Jij als iemand die op mijn overkomt als zijnde intellect moet toch wel weten dat die niet bestaat En nogmaals eind terug vroeg ik je iets. Wat vind klaas zelf van zijn geluid thuis Beste Muziekfreak, "De beste luidspreker ter wereld"? Klaas zou vermoedelijk zelf zeggen: "Als The Perfect Performer luidsprekers de b Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Waarom altijd zo hatelijk?Waarom discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Waarom altijd zo hatelijk?Waarom discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 F Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 F Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Beste Erik, De detailtekening van de kleine spekstenen tweewegsysteempjes zet nieuwe uitdagingen voor de grote spekstenen systemen SoundStone 30 (half zo groot als de Betonnixen!): de luidsprekers, dus, die jullie destijds te Appelscha met de Magnepans 3.5 van Ron Lindemans vergeleken. Hierbij speelt de aansturing van de woofer een centrale rol. Klaas koppelde de woofer filterloos aan de versterkeruitgang, en richtte de woofer zijwaarts. Hij wilde hiermee de beste elektrische demping bereiken, en voorkomen dat er in het vocale gebied fasetegenstellingen in de output van de diverse units zouden optreden. Doordat de woofers hun gebundelde hogere frequenties (tot ca. 2,5 kHz) niet op de luisteraar(s) richtten, ontstond een natuurlijke roll-off die met de w Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Misschien moeten de deelnemers aan zo'n luisteravond waar Spido Klaas met zijn spiekers laat exibioneren iets van 100EU/uur de man gaan vragen als luistervergoeding? Lijkt mij niet onredelijk voor beoordeling/adviezen door derden voor een commercieel product. nou en of! er zitten hear tenslotte h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 22 augustus 2005 Report Share Posted 22 augustus 2005 Misschien moeten de deelnemers aan zo'n luisteravond waar Spido Klaas met zijn spiekers laat exibioneren iets van 100EU/uur de man gaan vragen als luistervergoeding? Lijkt mij niet onredelijk voor beoordeling/adviezen door derden voor een commercieel product. nou en of! er zitten hear tenslotte h Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 23 augustus 2005 Report Share Posted 23 augustus 2005 F Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 23 augustus 2005 Report Share Posted 23 augustus 2005 neem die eve mee, hoort ie eens een goede speak er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 23 augustus 2005 Report Share Posted 23 augustus 2005 Nee joh is niet zo de eve is een P.P.P* classe speaker. Is geen vergelijk met de P.P *=Perfect Preformer PERIOD! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 23 augustus 2005 Report Share Posted 23 augustus 2005 Dit las ik net bij de tweedehands. Waarom zou hij ze kwijt willen? ---------------------------------------------------------------------------------------- Luidsprekers van aterlierkwaliteit. Van de hand van Klaas Feenstra. Nauwelijks gebruikt. Doe een goed bod! www.perfectperformer.nl Reageren op advertentie Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 23 augustus 2005 Report Share Posted 23 augustus 2005 Dit las ik net bij de tweedehands. Waarom zou hij ze kwijt willen? ---------------------------------------------------------------------------------------- Luidsprekers van aterlierkwaliteit. Van de hand van Klaas Feenstra. Nauwelijks gebruikt. Doe een goed bod! www.perfectperformer.nl Reageren op advertentie dat moet je aan hem vragen , en niet aan ons, (waarschijnlijk wil ie nu een spekstenen ipv een houten) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 augustus 2005 Report Share Posted 23 augustus 2005 Luidsprekers van aterlierkwaliteit. Van de hand van Klaas Feenstra. Nauwelijks gebruikt. Doe een goed bod! Vooral dat "nauwelijks gebruikt" intrigeert me wel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 augustus 2005 Report Share Posted 23 augustus 2005 (...) wat Klaas gedaan heeft heb ik ook gedaan,mijn oorschelp helemaal tegen het koude beton gedrukt en toen een stevig stuk koormuziek opgezet, en idd , met de woofer full range moet de behuizing van goede huize komen om dit geweld tegen te houden, ik heb de wanden beplakt met stroken lood en stroken bitumen. er is total zo'n 15 kilo lood op de wanden gegaan. maar , het is idd nog beter om de woofer zijn mond te snoeren boven de +/- 400 hz. want die telefoon/middengolf radiostem komt ook uit de stofkap, als je hem fullrange inzet heb ik zelf gehoord Beste Erik. Jij gebruikt nu die 6,8 mH trafokernspoel in serie met de woofer, nietwaar? Dat zou dus een eerste orde filter op ca. 200 Hz (-3 dB) moeten opleveren. Leverde dat een duidelijk verschil op, bij intieme beluistering? (Overigens heb ik er moeite mee te geloven dat jij Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 augustus 2005 Report Share Posted 23 augustus 2005 Dit las ik net bij de tweedehands. Waarom zou hij ze kwijt willen? ---------------------------------------------------------------------------------------- Luidsprekers van aterlierkwaliteit. Van de hand van Klaas Feenstra. Nauwelijks gebruikt. Doe een goed bod! www.perfectperformer.nl Reageren op advertentie Wonderlijk... ik heb alle 279 tweedehands-luidsprekeradvertenties hear doorgelezen..., en ik ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts