Jump to content

op bezoek bij (Th

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Sorry, maar dat vind ik gewoon belachelijk veel voor een stukkie snoer.

Wat dus wil zeggen dat je hem niet kent. :o;):(

Dat hoeft dus niet.. ;)

Dat is dom. ;):(

Ja, wie en wat is dom?

Als ik 1100 euro aan een kabel zou uitgeven, dan zou mijn vrouw mij (terecht) doodslaan.

Verder kan ik dat geld aan veel betere upgrades besteden. Ik zeg niet dat een kabel geen verschil kan geven, maar niet voor dat bedrag. Als dat verschil groot is, dan is die kabel een ontzettend filter en daar zijn betere en goedkopere methoden voor.

Even voor de duidelijkheid:

Ik ontken niet dat kabels verschillen geven, en ik gun ieder zijn hobby, en wat je aan iets wilt uitgeven moet je helemaal zelf weten, maar IK zal dat soort bedragen niet uitgeven voor een kabel.

In mijn eerste kritiek ging het mij ook voornamelijk om die marketing machines en reclame-achtige recensies in de media.

Sorry, maar dat vind ik gewoon belachelijk veel voor een stukkie snoer.

Wat dus wil zeggen dat je hem niet kent. :o;):(

Dat hoeft dus niet.. ;)

Dat is dom. ;):(

Ja, wie en wat is dom?

Als ik 1100 euro aan een kabel zou uitgeven, dan zou mijn vrouw mij (terecht) doodslaan.

Verder kan ik dat geld aan veel betere upgrades besteden. Ik zeg niet dat een kabel geen verschil kan geven, maar niet voor dat bedrag. Als dat verschil groot is, dan is die kabel een ontzettend filter en daar zijn betere en goedkopere methoden voor.

Ik zei toch, bel Kees van Haren. Hij kan je alles vertellen wat je moet weten. :)

En als je het hebt over upgrade, dit is waarschijnlijk de beste die je kunt doen. :) Daarna kijk je je vrouw een keer lief aan en, als je het goed doet, is ze het

doodslaan al weer vergeten. :lol:

LAME! ging toch over speakers ipv kabels  :huh:

Ja, maar daar was weinig meer over te zeggen.. :D

Maar je hebt gelijk hoor, hoewel spido zelf begon over interlinks. Ik vind het wel best zo, het heeft toch ook een hoog reclame gehalte. ;)

Nee ik begon over interlinks. En dat omdat de een of de andere interlink behoorlijk verschil uit kan maken hoe speakers uiteindelijk klinken. Op zich leuk om eens te testen met verschillende versterkers...

Foutje van mij dan, onterecht spido genoemd. Hij is ook eigenlijk geen type voor discussies over kabels.. :D

Maar een test met meerdere kabels