Jump to content

op bezoek bij (Th

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

helemaal mee eens spido, ik gebruik audiolab hiflex kabel, en een interlink van ixos, heb jarenlang de duurste kabels gehad altijd is er wel iets mee.

hoe duurder hoe gekleurder.

en gecompresseerder.

geen wonder dat ze allemaal te koop[ aangeboden worden. :D

Guest muziekfreak
helemaal mee eens spido, ik gebruik audiolab hiflex kabel, en een interlink van ixos, heb jarenlang de duurste kabels gehad altijd is er wel iets mee.

en gecompresseerder.

Dus er is vershil in de dure en goedkope kabelsegment...gossie wat leuk B)

Maare zijn die speakers nu wel of niet hear door de keuring gekomen als zijnde high-end excotica...of praten we over een slecht nagemaakt bose-look-alike-speakert :huh:

OFFTOPIC MODUS

Trouwens iemand nog de tros site gezien...ik flink wat gaande daarzo over hifiklapperT en over DH[ea]r klooster enzo. Grappig morgen wordt het uitgezonden geloof ik. kijken met een bak popcorn enzo B)

OFFTOPIC MODUS UIT

en gecompresseerder.

Tot nu toe nog nooit een SEEC ASC 2 tekoop zien staan. ;) Dat zegt veel over de kabel, maar ook over de anderen die w

(...)

Bovendien, de eerstvolgende uitgaven gaan naar een modificatie van de dac (clock, opamps, enz.), een andere pre, een betere tuner (Revox B261), lenzen voor mijn camera, enz.

Maar niet alles tegelijk toch; denk aan de

(...)

Bovendien, de eerstvolgende uitgaven gaan naar een modificatie van de dac (clock, opamps, enz.), een andere pre, een betere tuner (Revox B261), lenzen voor mijn camera, enz.

Maar niet alles tegelijk toch; denk aan de

• 1 month later...

Dag Spido,

Opvallend dat iemand "uit de zaal" vriend Feenstra moet attenderen op een onvolkomenheid bij de demonstratie.

Hoorde voornoemde dat zelf niet, was hij afgeleid, sluipt ongemerkt de routine binnen :(

Met opgewekte groet,

Ik denk eerder dat iemand het in de pauze heeft gezien dan gehoord. Tijdens de pauze van zo'n clubavond kan iedereen de apparatuur even van dichtbij bekijken en dan zie je gauw als er iets niet goed is aangesloten.

Maar ik gok hier, wellicht weet Spido dat, meestal is hij in de buurt als Klaas een demo geeft.

M.

Of wellicht een andere variant:

de fase was goed aangesloten gedurende de hele luistersessie:

Echter een luisteraar maakt een opmerking, KF zegt dat hij het nu WEL in fase heeft aangesloten, maar draait niets om, de luisteraar is gerustgesteld en ze konden weer verder met de luisteravond.

Tijdens het demonstreren luister je zelf nauwelijks naar de speakers, is mij verteld.

Je staat tussen of achter die dingen, je bent bezig met de CD's uit te zoeken, in 't apparaat te stoppen, eruit te halen, in 't doosje te doen, terwijl je bedenkt wat je bij het volgende fragment zal vertellen, en tegelijkertijd ook nog nadenkt over een gestelde vraag of geplaatste opmerking.

Nee, als iemand 't niet zal horen, dan is het de - lichtelijk gestresste - demonstrateur.

De opmerking over het "zien" van de onjuiste fase-aansluiting brengt me ertoe te vertellen wat ik eigenlijk niet had willen noemen... maar vooruit, dan t