festivalbeast Posted 16 december 2004 Report Share Posted 16 december 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 16 december 2004 Report Share Posted 16 december 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 16 december 2004 Report Share Posted 16 december 2004 De Perfect Performer is een hele goede speaker!Misschien wel de allerbeste! De Pied Piper ook trouwens. Groeten Gerbrand. vind ik ook. Is het ander topic zweer je bij esl vaag allemaal hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 16 december 2004 Report Share Posted 16 december 2004 De Perfect Performer is een hele goede speaker!Misschien wel de allerbeste! De Pied Piper ook trouwens. Groeten Gerbrand. vind ik ook. Is het ander topic zweer je bij esl vaag allemaal hoor Ja, Erik is een trouwe vriend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 16 december 2004 Report Share Posted 16 december 2004 De Perfect Performer is een hele goede speaker!Misschien wel de allerbeste! De Pied Piper ook trouwens. Groeten Gerbrand. vind ik ook. Ja die Erik vindt nog wel eens wat. En daar maakt ie dan mooie speakers van. Ik meen dat hij zijn hobby is begonnen met een bij het grof vuil gevonden stel Acoustats 22. En je eerste liefde vergeet je nooit. De term 'vliezen' is in deze zin ook veelbetekenend... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Zoals gezegd: dat verhaal over die fasegevoelige jongeman bij de demo voor de Audioclub Velsen kun je verifi Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 (...)Die jongeman was KF al eerder opgevallen, doordat hij een witte wandelstok met rode banden gebruikte... (...) Een kennis van mij die er die avond ook was vertelde mij dat het een oude man was, die achterop zijn buiten gestalde fiets een bordje "SH " had geschroefd Zo komen de praatjes de wereld in... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Dat de avond zo lang duurde, kwam dat zeker weten niet doordat de demonstrant zo lang van stof was? Mijn ervaring met een Perfect Performer demonstatie was juist dat je er niet weg komt, hoe graag je ook wilt! Ik vind de SoundStone's trouwens behoorlijk aan de prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiekerboerin Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiekerboerin Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Mooie verhalenverteller ben je! Spido IS een verhaal! Hij bestaat niet echt Ter aanvulling: een kort en saai verhaal. Maar hij bestaat wel hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiekerboerin Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 P.S.: Voor de ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELSON Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 hoi, Grafsteen 30? Hier rust zacht [ nou rust] enz. Dat zou die dooie boel eens wat opvrolijken. Ik zal het er eens over hebben met m'n laatste makelaar. groet ElSon Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 P.S.: Voor de ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Deze doos is echt t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Deze doos is echt t Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Deze doos is echt t Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 De Perfect Performer is een hele goede speaker!Misschien wel de allerbeste! De Pied Piper ook trouwens. Groeten Gerbrand. Kies toch eens 1 naam uit man, doe-het-zelf-gespleten-persoonlijkheid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Tijdens het demonstreren luister je zelf nauwelijks naar de speakers, is mij verteld.Je staat tussen of achter die dingen, je bent bezig met de CD's uit te zoeken, in 't apparaat te stoppen, eruit te halen, in 't doosje te doen, terwijl je bedenkt wat je bij het volgende fragment zal vertellen, en tegelijkertijd ook nog nadenkt over een gestelde vraag of geplaatste opmerking. Nee, als iemand 't niet zal horen, dan is het de - lichtelijk gestresste - demonstrateur. De opmerking over het "zien" van de onjuiste fase-aansluiting brengt me ertoe te vertellen wat ik eigenlijk niet had willen noemen... maar vooruit, dan t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snarf aka Frans Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Ik ken pro's (en die mogen zich echt zo noemen) die bij een meerweg systeem zelfs horen of de midhoorn uit fase staat. Maar ja deze jongens verdienen dan ook erg goed als pro audiomixer en hebben echt gouden oortjes. Kom verder vaak bij rinsma audio, deze beste man hoort ook echt wel of iets uit fase speelt, dat zal de grote meneer feenstra toch ook moeten kunnen horen, en JUIST als je achter de speaker staat... hahahaha, ik blijf lache.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 De Perfect Performer is een hele goede speaker!Misschien wel de allerbeste! De Pied Piper ook trouwens. Groeten Gerbrand. Kies toch eens 1 naam uit man, doe-het-zelf-gespleten-persoonlijkheid! ik word er ook errug moe van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 De Perfect Performer is een hele goede speaker!Misschien wel de allerbeste! De Pied Piper ook trouwens. Groeten Gerbrand. The Pied Piper w Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 .... Kom verder vaak bij rinsma audio, deze beste man hoort ook echt wel of iets uit fase speelt, ... Of twee luidsprekers uit fase staan hoor je vrij snel, je moet wel doof zijn als het verlies aan laag je niet opvalt, ook klink het geluidsbeeld vreemd breed. Of de absolute fase juist is aangesloten zal voor de meesten veel lastiger zijn waar te nemen, ik hoor het in ieder geval niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 (...)Die jongeman was KF al eerder opgevallen, doordat hij een witte wandelstok met rode banden gebruikte... (...) Een kennis van mij die er die avond ook was vertelde mij dat het een oude man was, die achterop zijn buiten gestalde fiets een bordje "SH " had geschroefd Zo komen de praatjes de wereld in... Met opgewekte groet, Beste Dick, Kijk, precies om dit soort ongein te voorkomen, had ik in eerste instantie bedoeld detail niet verteld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 .... Kom verder vaak bij rinsma audio, deze beste man hoort ook echt wel of iets uit fase speelt, ... Of twee luidsprekers uit fase staan hoor je vrij snel, je moet wel doof zijn als het verlies aan laag je niet opvalt, ook klink het geluidsbeeld vreemd breed. Of de absolute fase juist is aangesloten zal voor de meesten veel lastiger zijn waar te nemen, ik hoor het in ieder geval niet. Beste Richard, Als jij je tussen of achter de luidsprekers ophoudt, bezig bent met allerlei andere dingen, en de akoestiek ter plekke is volslagen nieuw voor je? Zou je best kunnen tegenvallen, hoor. Ik verzeker je dat een paar luidsprekers in vier verschillende zalen toch al op vier manieren Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 17 december 2004 Report Share Posted 17 december 2004 Als jij je tussen of achter de luidsprekers ophoudt, bezig bent met allerlei andere dingen, en de akoestiek ter plekke is volslagen nieuw voor je?Zou je best kunnen tegenvallen, hoor. Ik verzeker je dat een paar luidsprekers in vier verschillende zalen toch al op vier manieren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts