muziekfreak Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Wou ben ik een ruime tijd hier weg..verandert er nog niets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Wou ben ik een ruime tijd hier weg..verandert er nog niets En................. is er bij jouw dan ook wat veranderd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Voor jou een vraag,voor mij een weet. Of moet ik nu een officiele verklaring bij je inleveren? Don't think so Ontopic ipv het kattegejank van een ander en mij. Moet zeggen de reacties vind ik wel goed,redelijk op een lijn ook allemaal. Alleen snap ik idd niet waarom ze de speakers niet wat dichter bijelkaar zetten. 6mtr is nogal een end Niettemin,leuke dag geweest merk ik wel. Daar draait het tenslotte om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Voor jou een vraag,voor mij een weet. Of moet ik nu een officiele verklaring bij je inleveren? Don't think so Ontopic ipv het kattegejank van een ander en mij. Moet zeggen de reacties vind ik wel goed,redelijk op een lijn ook allemaal. Alleen snap ik idd niet waarom ze de speakers niet wat dichter bijelkaar zetten. 6mtr is nogal een end Niettemin,leuke dag geweest merk ik wel. Daar draait het tenslotte om Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Kan het niet wat stijlvoller Ravon, ruikt een beetje naar vis zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Kan het niet wat stijlvoller Ravon, ruikt een beetje naar vis zo Geen zin in. Jammer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Voor jou een vraag,voor mij een weet. Of moet ik nu een officiele verklaring bij je inleveren? Don't think so Ontopic ipv het kattegejank van een ander en mij. Moet zeggen de reacties vind ik wel goed,redelijk op een lijn ook allemaal. Alleen snap ik idd niet waarom ze de speakers niet wat dichter bijelkaar zetten. 6mtr is nogal een end Niettemin,leuke dag geweest merk ik wel. Daar draait het tenslotte om goede morgen muziekfreak!! was je effe van de wereld sinds 17 october 2004 (de dag dat dit topic werd geopend) Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Wou ben ik een ruime tijd hier weg..verandert er nog niets o nee h Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Kan het niet wat stijlvoller Ravon, ruikt een beetje naar vis zo Geen zin in. helemaal goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Kan het niet wat stijlvoller Ravon, ruikt een beetje naar vis zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Kan het niet wat stijlvoller Ravon, ruikt een beetje naar vis zo Geen zin in. Jammer. stijlvol ongenuanceerd. Dat wordt dan vissoep straks bij Klaas Of wordt het straks zo'n voorstelling: Filmpje Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Is dat Spido of Ravon die daar te water gaat? Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
M Pekel Posted 18 augustus 2005 Report Share Posted 18 augustus 2005 Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Wou ben ik een ruime tijd hier weg..verandert er nog niets o nee h Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Voor jou een vraag,voor mij een weet. Of moet ik nu een officiele verklaring bij je inleveren? Don't think so Ontopic ipv het kattegejank van een ander en mij. Moet zeggen de reacties vind ik wel goed,redelijk op een lijn ook allemaal. Alleen snap ik idd niet waarom ze de speakers niet wat dichter bijelkaar zetten. 6mtr is nogal een end Niettemin,leuke dag geweest merk ik wel. Daar draait het tenslotte om nou nou nou niet zo schrikachtig . Nix aan het handje hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Wou ben ik een ruime tijd hier weg..verandert er nog niets Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Beste Ravon, Dat je transmissielijnen gebruikt, bewijst al dat je niet weet waar bokgolven voor dienen. De diverse pijpsegmenten en de totale pijp van die doedelkasten leveren een kakofonie van eigenresonanties op, en de fysieke afstand tussen woofer(s) en poort veroorzaakt frequentie-afhankelijk fasegelijkheid en fasetegenstelling. Akoestische blokgolfmetingen zouden je hebben laten zien dat juist de "Non-Resonant Loudspeaker Enclosure" (Dr. Bailey in "Wireless World", 1965) b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Wou ben ik een ruime tijd hier weg..verandert er nog niets Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 (...) Alleen snap ik idd niet waarom ze de speakers niet wat dichter bijelkaar zetten. 6mtr is nogal een end (...) Beste Muziekfreak, De breedte van Klaas' woonkamer is ca. 10 meter. De afstand tussen de luidsprekers en de gebruikelijke luisterafstand zijn navenant. Aan de reacties van sommige luisteraars valt af te lezen dat zij de akoestiek van de modale huiskamer (de doorzonkamer in de eengezinswoning) als norm hebben - een ambiance waarvan de akoestiek eerder overeenkomt met die van een hoofdtelefoon dan met die van een concertzaal... Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 (...) Alleen snap ik idd niet waarom ze de speakers niet wat dichter bijelkaar zetten. 6mtr is nogal een end Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Wou ben ik een ruime tijd hier weg..verandert er nog niets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Wou ben ik een ruime tijd hier weg..verandert er nog niets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Aan de reacties van sommige luisteraars valt af te lezen dat zij de akoestiek van de modale huiskamer (de doorzonkamer in de eengezinswoning) als norm hebben - een ambiance waarvan de akoestiek eerder overeenkomt met die van een hoofdtelefoon dan met die van een concertzaal... Tja, we kunnen ons natuurlijk niet allemaal een stal zoals die van Klaas permiteren. Maar dan nog, 10m is nog steeds geen concertzaal, dus ook voor Klaas blijft het tobben. Het idee is aardig maar daar is dan ook alles mee gezegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Aan de reacties van sommige luisteraars valt af te lezen dat zij de akoestiek van de modale huiskamer (de doorzonkamer in de eengezinswoning) als norm hebben - een ambiance waarvan de akoestiek eerder overeenkomt met die van een hoofdtelefoon dan met die van een concertzaal... Tja, we kunnen ons natuurlijk niet allemaal een stal zoals die van Klaas permiteren. Maar dan nog, 10m is nog steeds geen concertzaal, dus ook voor Klaas blijft het tobben. Het idee is aardig maar daar is dan ook alles mee gezegd. Nou de ruimte is wel mooi lijkt mij voor audio. Maar wat ik denk,is dat je toch wel een grotere speaker daar mag plaatsen op 6mtr uitelkaar. Hadden jullie geen problemen met plaatsing stemmen mooi in het midden enzenz. Ruimtelijk zal het wel klinken..heeft klaas weleens xperimenten gedaan met diffusors/tubetraps oid? Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het veel goeds kan betekenen in dat huis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2005 Report Share Posted 19 augustus 2005 Ach hij is alleen gefixeerd op bassen en blokgolven en fasereinheid, dus waarom zou ie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts