Jump to content

op bezoek bij (Th

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Respecteer een ander..

Juist.. <_<

Natuurlijk: wij moeten de Anderen respecteren!

Ook al schrijven ze de grootst mogelijke onzin...

Ook al zijn ze bevooroordeeld, negatief en hatelijk...

Ook al zijn ze dom en eigenwijs...

We moeten ze respecteren!

Maar het ware beter als dit forum bevolkt was met louter fictieve, niet-bestaande figuren.

Anonieme NEP*-figuren. Alleen pseudoniemen.

Geen echte personen, dus, met hun lange tenen en gevoelige snaren.

Ze mogen over Spido bijvoorbeeld alles schrijven wat ze willen.

Spido bestaat immers t

Respecteer een ander..

Juist.. <_<

Alleen als ze respect verdiend hebben :D

Respecteer een ander..

Juist.. <_<

Maar het ware beter als dit forum bevolkt was met louter fictieve, niet-bestaande figuren.

Anonieme NEP*-figuren. Alleen pseudoniemen.

Geen echte personen, dus, met hun lange tenen en gevoelige snaren.

Ze mogen over Spido bijvoorbeeld alles schrijven wat ze willen.

Spido bestaat immers t

Echt zielig hoor...ik lees hier vele topics die uitdraaien om een ding wie de dikste set heeft en meningen die zomaar aangenomen dienen teworden van een ander anders hoor je er niet bij en wordt je afgezeken tot op het bot.

Wordt eens tijd dat we met zun alle eens de regel muziek is genieten gaan hanteren dit is gewoon tegek voor woorden,dit meen ik oprecht meen. Een grapje is leuk maar hear gaat het wel erg ver als ik zo een beetje rondlees.

Stumpers (geld voor diegene die zich nu aangesproken voelen) <_<

;) erg oppervlakkig dit antwoord.

• 1 year later...
(Sorry voor de vertraging... maar ik moest er even over nadenken!)

Beste cgm,

Maar het is toch juist prima, wanneer je ongestraft kunt roepen wat je wilt?

Dat bevordert de vrije uitwisseling van meningen en opvattingen toch alleen maar?

Nu roepen alle forummers toch

Nee hoor, Arjen.

Sommigen maken zich belachelijk door hun eigen bijdragen;

en anderen door de mijne!

Het probleem met zelfoverschatting is altijd dat de mensen het zelf nooit doorhebben ;)

tsjonge jonge wat een boel internet (lees veilige) beledigingen hier. Spido staat natuurlijk weer eens in de belangstelling en zo heeft ie zijn zin weer. Spido is een man (denk ik) die veel kennis bezit maar door zijn hoog arrogante gedrag is niemand geneigd iets met die kennis te doen. das jammer maar hier maak ik mijzelf ook schuldig aan.

Ad hominem heet dat geloof ik. Persoon A beweert X

Er is iets mis met A dus zal X ook wel niet kloppen. (of zoiets was het)

Verder sluit ik me aan bij muziekfreak en kan ik zeggen dat alleen mensen die in het dagelijkse leven slecht voor zich opkomen op het internet zich gaan afreageren (sublimeren)

Nog verder zal ik iedereen die speakers aansluit met gamma draad met kroonsteentjes nooit serieus kunnen nemen.

bravo Spido bravo !!

Kom niet aan de heilige klaas F want onze rondvaartboot kapitein uit rotterdam zal hem met hand en tand verdedigen.

Heel simpel wat voor draad heb jij aan je speakers hangen en zitten daar ook kroonsteentjes tussen?

Ja als het niet te meten is is het natuurlijk ook niet te horen. audio &techniek hebben veel onderzoekjes gedaan naar kabels en die kwamen toen ook al tot de conclusie dat er hoorbare verschillen waren. Dit was echter niet te meten.De duurste kabels zijn niet altijd de beste maar soms wel. Je gaat me toch niet vertellen dat John vd Sluis en menno spijker naief waren en vatbaar voor marketing. Hou jij je maar bij de marketing voor de PP.

Ik quote al eerder

If it sounds good but measures bad, find another way to measure it.

If its sounds bad but measures great leave it to marketing.

jouw speakerdraad

Spido vooral heel veel

spido.gif

juist em, Lucht!

(Sorry voor de vertraging... maar ik moest er even over nadenken!)

:D ik dacht al ... waarom heb ik deze thread niet eerder gezien. Nu wel eens leuk te lezen want ik ben best benieuwd naar die PP's maar ben niet iemand die dan even naar Appelscha reist.

tsjonge jonge wat een boel internet (lees veilige) beledigingen hier. Spido staat natuurlijk weer eens in de belangstelling en zo heeft ie zijn zin weer. Spido is een man (denk ik) die veel kennis bezit maar door zijn hoog arrogante gedrag is niemand geneigd iets met die kennis te doen. das jammer maar hier maak ik mijzelf ook schuldig aan.

Ad hominem heet dat geloof ik. Persoon A beweert X

Er is iets mis met A dus zal X ook wel niet kloppen. (of zoiets was het)

Verder sluit ik me aan bij muziekfreak en kan ik zeggen dat alleen mensen die in het dagelijkse leven slecht voor zich opkomen op het internet zich gaan afreageren (sublimeren)

Nog verder zal ik iedereen die speakers aansluit met gamma draad met kroonsteentjes nooit serieus kunnen nemen.

Je hebt helemaal gelijk.... opzich erg jammer voor Klaas F, want hij verdient wellicht beter, ik heb sterk het idee dat spido meer kapot maakt dan hem lief is.

die PP's zullen ongetwijfeld erg mooi zijn en daarbij is dhr zo vriendelijk iedereen thuis te ontvangen (hoe kwetsbaar kun je je opstellen?)

Maar gooi er dan in ieder geval ook wat fatsoenlijk draad tegenaan in ieder geval zonder kroonsteentjes. hoeft ecght geen |Siltech te zijn.

Spido is slechtste reclame man ooit. Hij kan beter bij de klachten lijn van een internet provider gaan werken. Hij luistert nooit echt naar wat je zegt en geeft vervolgens een technisch verhaal in de hoop dat mensen het niet begrijpen zodat ze zeggen "U zal wel gelijk hebben"