Jump to content

Met z'n allen naar de VAD....???

WanFie
 Share

Recommended Posts

14:00 in de brabanthal... Alleen Hans van Liempd en ik waren er met beide een niet forummer bij ons... verder niemand... :unsure: Beetje jammer jongens.

Met Hans weer wat bijgekletst en John Picoso ook nog gesproken maar verder...

nando

Ik was helaas verlaat, mijn excuses. Maar ik had niet verwacht dat ik zoveel vertraging zou hebben dat ik drie kwartier later dan gepland zou aankomen, namelijk om kwart over twee ipv half twee.

Om kwart over 2 waren we nog in de Brabanthal aan het kletsen, tegen half 3 ook nog volgens mij.

Misschien een mobiel telefoonnummer van iemand verspreiden per pm oid, is dat een idee. 1 centraal persoon en dan nog een blaadje met HEAR.NL erop zodat he te herkennen bent want dat is ook altijd lastig. Zit je een tafeltje verder herken je elkaar helemaal niet. Het is dat ik Hans van Liempd al eens ontmoet had maar anders had ik 'm niet herkent (hij herkende mij in eerste instantie ook al niet, dus dat bevestigd het maar weer)

nando

Om kwart over 2 waren we nog in de Brabanthal aan het kletsen, tegen half 3 ook nog volgens mij.

Misschien een mobiel telefoonnummer van iemand verspreiden per pm oid, is dat een idee. 1 centraal persoon en dan nog een blaadje met HEAR.NL erop zodat he te herkennen bent want dat is ook altijd lastig. Zit je een tafeltje verder herken je elkaar helemaal niet. Het is dat ik Hans van Liempd al eens ontmoet had maar anders had ik 'm niet herkent (hij herkende mij in eerste instantie ook al niet, dus dat bevestigd het maar weer)

nando

Nou, ik kwam Hans in een van de gangen tegen en hij herkende me gelijk en vv. Ik was met John (al een tijdje niet meer, of weinig op het forum) en Kurt (geen forummer) aanwezig. Ff bijgekletst met Hans. De afspraak om 2 uur moest ik verstek laten gaan. We hadden nl niet al teveel tijd en waren al aan de late kant.

Vond het trouwens deze keer wel een beetje tegenvallen. Ik heb betere editites meegemaakt. Ik heb echter niet alles gezien. Ik heb niet bij Eurogram geluisterd en ook niet bij Dynamic Solution (beiden mogen normaal niet in de luisterervaring missen). Ik kan daarom ook niet aangeven of er echte uitschieters aanwezig waren. Opmerkelijk vond ik de ASR Emitter II op een stel Audiodata speakers (erg mooi voor zowel oog als oor) en de Pluto draaitafel met ??? versterker en ARS Aures speakers (kwamen rechtstreeks uit Metropolis :D;) ). Tenminste dat was met SRV op LP. Later met Patricia Barber was er ineens een hele harde S en T te horen, zowel van plaat als ook van (SA)CD. Erg vreemd :blink:

14:00 in de brabanthal... Alleen Hans van Liempd en ik waren er met beide een niet forummer bij ons... verder niemand... :unsure: Beetje jammer jongens.

nando

Ik was er wel rond 14:15, maar aangezien ik niemand herkende, was ik daar crij snel weer weg. Het was voor de eerste keer dat ik op de VAD was, ik heb mij prima vermaakt, een bak vol folders mee en thuis weer fijn door gekeken. Kwa geluid vond ik denk ik Eurogram het beste denk ik.

Werd wel helemaal gek van alle blues/jazz/lickt klasiek waarom heeft niet de moed om een muziek met wat ballen te draaien. Geoon ook een keer iets vam Mahler (ben er niet zo'n fan van maar het is wel weer wat anders) of overture 1812 desnoods wat popmuziek. Kanm verloopig geen blues/jazz horen. Als je allerlij audiofiele muziek draait klinkt een setup al snel goed.

Sorry voor mijn frustraties.

Hoi Mordante, toevallig nog geluisterd in de stand van WLM? Draaiden ze constant pop en rock. Ook een demo met Pink Floyd. Gigantisch. Niks geen jazz, blues of klassiek, maar mooie rock en pop muziek. ( vind trouwens jazz en blues ook mooi)

En ook bij Totem draaiden ze mooie popmuziek.Zo ook in de stand van ASR.

Frank. :)

Hallo allemaal,

Ik kom er praktisch elk jaar en toch altijd met plezier. Luisteren is vaak erg moeilijk vanwege de drukte en gebrek aan goede zitplaatsen. Maar ja er is ook veel te zien om later al of niet uit te proberen en je kan nogal wat vragen stellen. Een interessant produkt was in ieder geval het nieuwe Condor element van van den Hull , nog net betaalbaar voor 2600 euro en een mooie concurrent voor de Jan Allaerts.

Zelf vond ik de Duitse Quad ESL 57 (!) heel erg goed. Je zat er zonder meer te dicht op maar desondanks klonk het veelbelovend zeker met de nieuwe Sugden a21 (geloof ik). Mijn medeaudiogenoot gaat hem denk ik wel thuis beluisteren als die uit is. Overigens daar nog even achter de coulissen gekeken en verschrikkelijke grote bak wat bij nadere bestudering een Accuphase stroomreiniger bleek te zijn. Even duur als de Sugden en de ESL's bij elkaar ?

Dynamic Solutions had zonder meer goede en sympathieke demonstraties. Ik geloof echter niet dat ik voor die Masters zou vallen - nadrukkelijk in het hoog hoor. Dat hoop ik tenminste want ik heb net een Graham arm gekocht waar ze onder meer mee demonstreeden. Die grote JM labs heb ik maar half gehoord, maar goed genoeg om te weten dat het een topprodukt is. Die Thorens 124 heb ik helaas niet gehoord, maar wat een mooi ding.

Overigens kan iemand me zeggen wat voor een merk die snelkookpan was op de stand met Stealth ?

Carl

PS Frank ik heb kennelijk pech gehad met de muziek bij Wiener nog wat.

Hoi Mordante, toevallig nog geluisterd in de stand van WLM? Draaiden ze constant pop en rock. Ook een demo met Pink Floyd. Gigantisch. Niks geen jazz, blues of klassiek, maar mooie rock en pop muziek. ( vind trouwens jazz en blues ook mooi)

En ook bij Totem draaiden ze mooie popmuziek.Zo ook in de stand van ASR.

Frank. :)

Ik ben bij Sugden/Quad, Eurogram en nog een paar die minder indruk hebben gemaakt.

14:00 in de brabanthal... Alleen Hans van Liempd en ik waren er met beide een niet forummer bij ons... verder niemand...  :unsure: Beetje jammer jongens.

nando

Ik was er wel rond 14:15, maar aangezien ik niemand herkende, was ik daar crij snel weer weg. Het was voor de eerste keer dat ik op de VAD was, ik heb mij prima vermaakt, een bak vol folders mee en thuis weer fijn door gekeken. Kwa geluid vond ik denk ik Eurogram het beste denk ik.

Werd wel helemaal gek van alle blues/jazz/lickt klasiek waarom heeft niet de moed om een muziek met wat ballen te draaien. Geoon ook een keer iets vam Mahler (ben er niet zo'n fan van maar het is wel weer wat anders) of overture 1812 desnoods wat popmuziek. Kanm verloopig geen blues/jazz horen. Als je allerlij audiofiele muziek draait klinkt een setup al snel goed.

Bij Transtec draaiden we Le Sacre du Printemps van Stravinsky, is ook niet onaardig :):D

Hallo allemaal,

Ik kom er praktisch elk jaar en toch altijd met plezier. Luisteren is vaak erg moeilijk vanwege de drukte en gebrek aan goede zitplaatsen. Maar ja er is ook veel te zien om later al of niet uit te proberen en je kan nogal wat vragen stellen. Een interessant produkt was in ieder geval het nieuwe Condor element van van den Hull , nog net betaalbaar voor 2600 euro en een mooie concurrent voor de Jan Allaerts.

Zelf vond ik de Duitse Quad ESL 57 (!) heel erg goed. Je zat er zonder meer te dicht op maar desondanks klonk het veelbelovend zeker met de nieuwe Sugden a21 (geloof ik). Mijn medeaudiogenoot gaat hem denk ik wel thuis beluisteren als die uit is. Overigens daar nog even achter de coulissen gekeken en verschrikkelijke grote bak wat bij nadere bestudering een Accuphase stroomreiniger bleek te zijn. Even duur als de Sugden en de ESL's bij elkaar ?

Dynamic Solutions had zonder meer goede en sympathieke demonstraties. Ik geloof echter niet dat ik voor die Masters zou vallen - nadrukkelijk in het hoog hoor. Dat hoop ik tenminste want ik heb net een Graham arm gekocht waar ze onder meer mee demonstreeden. Die grote JM labs heb ik maar half gehoord, maar goed genoeg om te weten dat het een topprodukt is.  Die Thorens 124 heb ik helaas niet gehoord, maar wat een mooi ding.

Overigens kan iemand me zeggen wat voor een merk die snelkookpan was op de stand met Stealth ?

Carl

PS Frank ik heb kennelijk pech gehad met de muziek bij Wiener nog wat.

Hoi Carl, wat die snelkookpannen betreft zijn het:

Anthony Gallo Ref 3. :)

14:00 in de brabanthal... Alleen Hans van Liempd en ik waren er met beide een niet forummer bij ons... verder niemand...  :unsure: Beetje jammer jongens.

nando

Ja, ik was er ook en werd ook redelijk gek van al die Jazz en Blues. Het was voor mij voor het eerst dat ik naar een dergelijk evenement ben geweest, maar de volgende keer ga ik samen met een vriend (die ook mee was) een CD samenstellen met veel meer ballen. Ik noem wat namen:

- massive attack

- Queens Of The Stone Age

- Nirvana

- Metallica (wat rustigere nummers)

- Opeth (bepaalde rustige nummers zijn erg goed op een mooie set te luisteren)

- wat goed opgenomen new wave / pop spul uit de jaren tachtig...

- Dire Straits

- e.v.a.

En dan es kijken wat zo'n set als die Wiener doet... of zo'n zelfbouw speaker... of die nieuwe Dynaudio 72 SE (die ik overigens erg goed vond klinken). :D

Ik vond het erg lastig om te bepalen of de sets die geshowed werden ook werkelijk veel beter zijn als mijn eigen set. Simpelweg om dat ik 95% vd muziek niet ken die er gedraaid werd. Erg jammer... :(

Maar voor de rest vond ik wel fantastisch om zoveel moois (en onbereikbaars) van dichtbij te mogen aanschouwen.

Mayhem

Nee, ik zat niet te zeuren om meer popmuziek, dat was dan toch niet bij dezelfde demo als ik bezocht.

Klassiek vind ik niet erg hoor, jazz en blues al helemaal niet.

nando

Nee, ik zat niet te zeuren om meer popmuziek, dat was dan toch niet bij dezelfde demo als ik bezocht.

Klassiek vind ik niet erg hoor, jazz en blues al helemaal niet.

nando

Ik was bij de laatste demo :)

• 9 months later...
Ik in elk geval wel....

:)

Gegroet,

Ik ga dit jaar vast naar de VAD. Ik vind het wel vaak erg druk, luisteren is haast geen optie. Gelukig gaan veel mensen naar B&W en KEF, m.a.w. merken die ik al enorm vaak gehoort heb, en je op iedere straathoek goed kunt beluisteren.

Groeten, Fred

Ik in elk geval wel....

:)

Gegroet,

Ik ga dit jaar vast naar de VAD. Ik vind het wel vaak erg druk, luisteren is haast geen optie. Gelukig gaan veel mensen naar B&W en KEF, m.a.w. merken die ik al enorm vaak gehoort heb, en je op iedere straathoek goed kunt beluisteren.

Groeten, Fred

De N800 op elke straathoek?!?

;)

Frank. :lol: