carl Posted 18 oktober 2004 Report Share Posted 18 oktober 2004 Ziet er uit als Hifi plus. Zeker nog niet in definitieve vorm (hoop ik). Duur voor het geld. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 19 oktober 2004 Report Share Posted 19 oktober 2004 Leuk blad! Met technische metingen, leuke reviews en vergelijkingen enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 19 oktober 2004 Report Share Posted 19 oktober 2004 Ik moet 'm nog goed lezen, maar eerste indruk was toch dat die iets anders is dan andere Nederlandse bladen. Positief of negatief kan ik nog niet zeggen. Ik vond trouwens wel apart dat ik dit blad gratis gekregen heb. Vooral gezien zijn verkoopprijs. Nu weet ik wel waarom, dankzij de site van Vi-fi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 oktober 2004 Author Report Share Posted 19 oktober 2004 Ik dacht via de VAD registratie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 19 oktober 2004 Report Share Posted 19 oktober 2004 Ik heb hem ook gratis gekregen en ik weet ook niet waarom Ik dacht eerst nog dat het een bijlage was van de HVT, maar nee. Wel opvalledn dat zoveel auteurs meedoen aan vifi die vroegah bij HVT zaten. Ik ben in ieder geval niet op de vifi site geweest, dus daarom heb ik hem niet ontvangen. Wat wel zou kunnen is via de VAD registratie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 19 oktober 2004 Author Report Share Posted 19 oktober 2004 Ik weet het wel bijna zeker van die VAD registratie omdat ook de naam van mijn vrouw erop stond. Volgens mij is het blad van die "Beekhuizen" die ook colums in de HVT had. Wie die man nu precies is weet ik niet. Charles Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 20 oktober 2004 Report Share Posted 20 oktober 2004 Ik heb gelezen dat je 'm hoort te krijgen als je vorig jaar op de VAd bent geweest en of Checkpoint audio hebt gekocht. Ik voldoe aan beide voorwaarden maar had Vifi niet gekregen. Ik heb er maar een mailtje aan gewaagd en had resultaat, mijn waardering voor het blad stijgt met de dag! nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arieson Posted 20 oktober 2004 Report Share Posted 20 oktober 2004 Ik heb gelezen dat je 'm hoort te krijgen als je vorig jaar op de VAd bent geweest en of Checkpoint audio hebt gekocht. Ik voldoe aan beide voorwaarden maar had Vifi niet gekregen. Ik heb er maar een mailtje aan gewaagd en had resultaat, mijn waardering voor het blad stijgt met de dag! nando Ik heb het blad ook net gelezen. Het valt me 100% mee. Dit schept verwachtingen. Eindelijk weer een blad waar alle onderzoeken ondersteunt worden met metingen. Meten zegt niet altijd alles, maar het vertelt in ieder geval dat er aandacht en tijd in een apparaat wordt gestoken. Ik vind het hele blad goed vormgegeven en lekker leesbaar. Of het een aanwinst voor de audiohobbyist is weten we als er wat meer afleveringen geweest zijn. De start is in ieder geval goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 oktober 2004 Report Share Posted 20 oktober 2004 Heb nog nooit van het blad gehoord en ook nog niet in de winkel gezien, ik koop bijna nooit audio bladen het enige wat ik 1 tot 2 keer per jaar koop is what hifi. Verder ken ik geen nederlandse audio blade. De meeste staan vol mer TV/surround video etc maar ik geen geen enkel nederlands audio blad. Hier in de plaatselijk ako (denk ik) staan alleen Duitse bladen niet eens de what hife etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 27 oktober 2004 Report Share Posted 27 oktober 2004 Ik heb 'm gekregen en vluchtig doorgekeken en enkele dingen gelezen. Ik vind het wel een mooi blad. Ik vraag me wel af of ze niet te veel hooi op de volk nemen, ze willen nagenoeg alle (audio) electronica gaan bespreken. Wordt het nu vlees of vis? Maar he begin is goed en de bedoeling volgens mij ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carlo Posted 27 oktober 2004 Report Share Posted 27 oktober 2004 Ik heb hem ook gehad en vind het een heel goed initiatief! Ben heel benieuwd naar het volgende nummer en hoop van harte dat het niet afzwakt naar het niveau van een veredelde reclamefolder zoals Homestudio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts