tubefan Posted 19 oktober 2004 Report Share Posted 19 oktober 2004 Ik las een artikel in Hi Fi + over deze buizen gemaakt door het Europees Audio Team vandaar de naam EAT het schijnene remakes the zijn van de bekende GEC KT88. En volgens de recensie zeker net zo goed zo niet beter.En zeker beter als de huidige Sovtek en Svetlana's.Maar ik las op een andere site dat het buizen zijn die door Tesla zijn gemaakt en gerelabeld EAT.De prijs is trouwens niet mis zo'n 150 euro per stuk in de diamond versie en gematched.Ze zijn handgemaakt met zilversoldeer.Ze hebben ook een site www.euroaudioteam.com ben benieuwd naar reacties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 19 oktober 2004 Report Share Posted 19 oktober 2004 EAT zit in Tsjechie en is dus een van de Tesla klonen, zoals JJ, KR, Emission Labs, AVVT, de buizen zullen best wel ok zijn, maar dit soort prijzen ? Heb even naar de plaatjes van hun 2A3 zitten kijken, ziet er best fraai uit, maar m'n Sovtekjes doen het ook vreselijk goed eigenlijk en zou ik wat meer vermogen willen genereren is ook de JJ nog een aardig stuk goedkoper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts