Suwarrow Posted 20 oktober 2004 Report Share Posted 20 oktober 2004 Onlangs een Denon 1804 surround receiver gekocht met 2 KEF Q-5 speakers. Welke DVD-speler past hier goed bij? Ik lees over de Denon DVD-spelers eigenlijk alleen maar slechte recencies. Graag jullie deskundige advies Dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 20 oktober 2004 Report Share Posted 20 oktober 2004 De DVD2200 en DVD2900 zijn zover mijn ervaring top spelers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 20 oktober 2004 Report Share Posted 20 oktober 2004 Waar wil je de dvdspeler in hoofdzaak voor gaan gebruiken ? Wil je een alles in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Kruizinga Posted 21 oktober 2004 Report Share Posted 21 oktober 2004 Ik denk dat hij met slechte recensies niet de geluidskwaliteit bedoelt, maar de betrouwbaarheid. Volgens mij is dat met de laatste generatie wel goed (de 2800 was een rampenmodel, heb ik regelmatig mogen lezen). Overigens komt er een dezer dagen een volledige nieuwe serie spelers van Denon. De 2900 is daarom nu al flink in de uiterverkoop. Prijzen rond de 900 euro zijn geen uitzondering. Ik ken die Kef's niet, maar ik vermoed dat dat van die surroundspeakers zijn. Dan zou ik me beperken tot een basismodel DVD-speler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 21 oktober 2004 Report Share Posted 21 oktober 2004 Nou, ik heb dus die 2900, en het is een juweeltje van een speler! Echt waar! Ben nog steeds blij dat ik zo'n 11 maanden geleden naar PD en Henk geluisterd heb! Er is idd een nieuwe uit, de dvd3910, met een vrij vergelijkbare opbouw, alleen wat meer glas en zwart op0 de voorzijde. Voorts wat nieuwe snufjes voor beeld, en een faroudjaprocessor terug! ( Philips ) Laat mij die 2900 nog maar even houden, hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts