Jump to content

Tell her no

carl
 Share

Recommended Posts

Begin volgende maand komen Rod Argent en Collin Blunstone in de Nijmeegse schouwburg. Beiden dragende leden van de roemruchte Zombies. In de Aloha een artikel waarin Blunstone verteld dat hij "Time of the season"nog geen noot lager zingt.

Wie kent de Zombies en wie gaar naar het concert?

Carl

Daar heb ik wel `ns van gehoord. (She is not there.)

Heb wel `ns met Blunstone (alweer `n hele tijd geleden) zitten borrelen en babbelen over swingen, de invloed van "bepaalde sigaretjes" en Louis Armstrong.

Maar naar dat concert ga ik niet.

Thrill is gone.

Aardige man, dat wel. :)

Begin volgende maand komen Rod Argent en Collin Blunstone in de Nijmeegse schouwburg. Beiden dragende leden van de roemruchte Zombies. In de Aloha een artikel waarin Blunstone verteld dat hij "Time of the season"nog geen noot lager zingt.

Carl

Zombies ken ik. Ik heb Blunstone en Argent, ik meen vorig jaar, in Zoetermeer gezien. Prima concert. Prima stem nog steeds. Hij komt daar binnenkort weer, net zoals in Leiden overigens.

Carl,

Leuke tip! Mijn vriendin heeft in het hele grijze verleden Colin Blunstone wel eens geinterviewd voor de schoolkrant (van het Spinoza lyceum in A'dam) en is sindsdien een redelijk fan van hem.

Met de locatie (Schouwburg Nijmegen) is natuurlijk ook niks mis als je zelf in de karelstad woont.

Wanneer is het precies? Begin november begrijp ik, maar we hebben nogal wat concertjes staan in onze agenda die periode (waaronder 2/11 Sting in Ahoy en 7/11 Steve Earl in Paradiso).

Inderdaad, dat is dezelfde Colin Blunstone. Hij zong het bekende nummer Old and Wise op een van de CD's van Alan Parson.

Blunstone zong op een paar platen van Parsons (Eye in the Sky, Vulture Culture, Pyramid, Ammonia Avenue)