pee 1967 Posted 22 oktober 2004 Report Share Posted 22 oktober 2004 hallo beste forum leden.om mijn audio set complleet te maken wil ik nog een cd speler aanschaffen.ik zit te twyfelen tussen nad 521bee ,denon 1450 ar,of marantz 5400 of7300.de nad komt er in de engelse testbladen heel goed uit ,maar als ik de diutse tests moet geloven zijn ze kwa betrouwbaarheid minder.de marantz is kwa klankbeeld scheller als de nad ?van de denon weet ik het niet.is de aanschaf van d/a converter aan te raden 2e hands,of zijn de dacs in deze cd spelers goed genoeg,wie o wie heeft advies .bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 22 oktober 2004 Report Share Posted 22 oktober 2004 Er zijn vast redelijk wat dealers die al die modellen wel op de plank hebben staan. Als het een beetje meezit mag je ze allemaal eens in je eigen set proberen. Zelf zou ik niet voor deze spelers kiezen maar bijvoorbeeld een oudere Sony top ES speler kopen, of een oudere top Marantz deze zijn vaak zeer goed gebouwd en kunnen ook klankmatig ver boven de door jouw genoemde spelers uitstijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 22 oktober 2004 Report Share Posted 22 oktober 2004 Zelf zou ik niet voor deze spelers kiezen maar bijvoorbeeld een oudere Sony top ES speler kopen, of een oudere top Marantz deze zijn vaak zeer goed gebouwd en kunnen ook klankmatig ver boven de door jouw genoemde spelers uitstijgen. Je koopt wel de ellende van een ander. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wim Posted 22 oktober 2004 Report Share Posted 22 oktober 2004 ellende van de sony es lijn, dacht het niet. ellende van goedkoop spul wel. wim Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 22 oktober 2004 Report Share Posted 22 oktober 2004 ellende van de sony es lijn, dacht het niet.ellende van goedkoop spul wel. wim Een Sony slijt niet zeker, of wordt niet misbruikt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toontjehifi Posted 22 oktober 2004 Report Share Posted 22 oktober 2004 Hoi, ik had zelf een marantz cd 5400 een prima cd player, op dit moment koop je de ose uitvoering voor eu 350,wat wederom een stapje hoger is. Echter polectro in amstelveen had een cd 7300 voor een zeer mooie prijs ,heb er geen spijt van, de 5400 ,was prima de cd 7300 is weer een stapje hoger ,maar ik bezit wel alles van marantz. Nad,en denon is ook absuluut en goede keus in deze prijsklasse, het is altijd een goede keuze gr t.h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wim Posted 23 oktober 2004 Report Share Posted 23 oktober 2004 ellende van de sony es lijn, dacht het niet.ellende van goedkoop spul wel. wim Een Sony slijt niet zeker, of wordt niet misbruikt.. wim eigenaaren van es spelers zijn liefhebbers en zullen zeker hun speler niet misbruiken, ik zeer zeker niet en de slijtage van dit soort loopwerken is minimaal of niet. wim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts