beunky Posted 23 oktober 2004 Report Share Posted 23 oktober 2004 Daar is deze poll op zich niet voor nodig. Een regelmatig bezoek aan dit forum laat zien dat gemiddeld de LP populairder is. Blijkbaar is deze poll wel nodig, want het blijkt dat alleen LP veruit in de minderheid is... En wat zegt dat volgens jou Dit is een vraag waarop ik ook graag een antwoord zou zien................ Dat er een onterechte conclusie is getrokken ofwel op onterechte basis een conclusie is getrokken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 oktober 2004 Report Share Posted 23 oktober 2004 Maar ik denk dat zo'n draaitafel 't ook nog makkelijk wint van een top CD-speler van bijvoorbeeld Marantz of Meridian van een jaar of 10 oud. Voorbeeld: Ik heb vorig jaar dus een oude Thorens/SME/AudioNote mm thuis mogen uitproberen, en vergelijken met m'n CD-speler. Nou, m'n Naim CDX-speler (a 3900,- euro nieuw) had 't nog best moeilijk, naast die bejaarde Thorens. Uiteindelijk won de CD-speler met een neuslengte, maar als je dan kijkt naar 't leeftijds- en prijsverschil... Een nieuwe draaitafel van 500,- euri verwacht ik eerlijk gezegd niet zo heel veel van. Groeten, Alco Eerlijk gezegd, als je nu nieuwe Thorens + SME + Audionote (+ AN?? prepre) koopt, dan kom je aan 4000 euro te kort. Vergelijken met een te oude CD speler is niet eerlijk, daarvoor is de digtale muziekreproductie nog te jong (tov analoog). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 oktober 2004 Report Share Posted 23 oktober 2004 Eerlijk gezegd, als je nu nieuwe Thorens + SME + Audionote (+ AN?? prepre) koopt, dan kom je aan 4000 euro te kort. Tja,...maar waarom zou je nu dan ook een nieuwe Thorens + SME + AN element (maakt AN ook phono-pre's ?) kopen ? Volgens mij zit je dan op zich nog steeds ver onder de 4000,- euri trouwens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 23 oktober 2004 Report Share Posted 23 oktober 2004 Eerlijk gezegd, als je nu nieuwe Thorens + SME + Audionote (+ AN?? prepre) koopt, dan kom je aan 4000 euro te kort. Tja,...maar waarom zou je nu dan ook een nieuwe Thorens + SME + AN element (maakt AN ook phono-pre's ?) kopen ? Volgens mij zit je dan op zich nog steeds ver onder de 4000,- euri trouwens... Ligt er aan welke thorens je neemt, ze zijn er vanaf zo'n 350 dacht ik tot in de 1.000 - 2.000 als ik me niet vergis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 oktober 2004 Report Share Posted 23 oktober 2004 Hangt een beetje welke SME arm, beginnen ze tegenwoordig niet met dik 1500 euro voor een IV? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts