Jump to content

Wat is dit voor merk?

Bentleyboy
 Share

Recommended Posts

Ok jullie hebben gelijk, maar ik heb dus geld in audio zitten, niet in camera's, deze foto heb ik met mijn mobiel gemaakt. Maar wie weet nou wat dit is????

hoi,

Wat een scheetje :)

fully retro.

groet ElSon

Dit is trouwens geen retro, maar volledig origineel, vandaar ook het geringe vermogen (twee maal +/- 10 Watt in klasse A) Deze versterker kon mijn luidsprekers niet aan (Kef Q3). Wat is jullie mening over deze Q3's trouwens?

Vandaar ook mijn Marantz PM7000, net als Henrie heb ik hier nu al goede ervaring mee, mij buren konden ook meeluisteren............. rotttige rijtjeshuizen

Er staat niets op, geen typeplaatje iig, wel het gebruikelijke spul natuurlijk, er zitten vier ingangen op nml: aux tape tuner p.u. ook is er een ingang voor een recorder en zitten er twee uitgangen op (500W)

Openmaken lukt niet, dan moet de hele rataplan dr af (knoppen etc.) daar ga ik dus niet aan beginnen. Dit is natuurlijk weer geen moderne versterker. bij mijn Marantz ging het iig makkelijk. Mijn excuses voor mijn fotokwaliteit, ik moet nog een goede digicamera kopen en dat kost geld

Foto'tje van de achterkant? Die twee meters (?) lijken wel wat op lichtspot VU-meters, maar dat is op die vage foto niet goed te zien. Als dat zo is zou het een studio-monitorversterkertje kunnen zijn van ergens eind jaren '50, begin jaren '60.

;)

Is er een aanwijzing t.a.v. voltage ? (220 of 240?)

Misschien een Engelse stekker?

En die netstroomaansluitingen aan de achterzijde, zijn die continentaal Europees of Brits?

Die ingangen, zijn dat DIN-bussen?

Er staat 220 Volt op. Ik heb geen idee hoe DIN bussen er uit zien, dus geen idee, er zit iig geen engelse stekker op (maar volgens mij is deze wel vervangen, want er staat KEMAkeur op de stekker, en dat is iets van de laatste decennia) Ik kan trouwens gewoon phonostekkers gebruiken voor de IN

Super, nou kan ik iig wat meer te weten komen. Nu alleen het bouwjaar nog! Die van mij ziet er trouwens een stuk beter uit, en er zitten nieuwe trafo's in +buizen