Jump to content

Eindtrap vervangen?

slb
 Share

Recommended Posts

hey mensen ik ben stefan, 16 jaar oud en ik heb een Yamaha AX-396 150watt versterker van 2 jaar oud en nu is de eindtrap naar zn grootje...

Hoeveel gaat dat ongeveer kosten om te vervangen, want I LOVE MY STEREO :( Ik kan niet meer zonder, komt geweldig geluid uit (totdat je t vergelijkt met de teac van mn ouders :unsure: ) en zeker niemand van mijn leeftijd heeft zo'n installatie, maar dan de vraag idd... hoe duur wordt zo'n nieuwe eindtrap....

Groetjes,

Stefan

Deze dus

ax396.jpg

http://www.yamaha-hifi.de/products.php?lan...ivset=&newsset=

Zit er geen gerantie meer op?

zowiezo misschien hier eerts eens informeren:

YAMAHA SERVICE ONLINE

Your Service Stations for: AX-396

COMPANY: MENHO-ESM Service

STREET: Nijverheidsweg 19 E

ZIP: NL-3641

COUNTRY: die Niederlande

TEL: (0031) 297-287057

FAX: (0031) 297-282241

Ja ik ga er niet mee naar Yamaha, ben ik meer dan 'n uur onderweg! Ik ga naar 'n goed audiocentrum waar een bekende van mij werkt hier in Utrecht. Die zal de versterker nog eens goed doorkijken en als het inderdaad de eindtrap is dan bestellen we'n nieuwe en soldeert hij m dr in.

garantie net een paar maanden verlopen .....?

houseparty mee gedaan of normaal gebruik?

Bij normaal gebruik is het niet voorbij met de aansprakelijkheid van de leverancier als de garantie voorbij is. De leverancier is eraan te houden dat het ding moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Niet dit dus.

Terug ermee en de winkel op zijn plicht wijzen (dit is 'consumentenrecht'. als hij niet meewerkt wil ik je wel een tekstje aanleveren om 'm een briefje te sturen).

groet