slb Posted 27 oktober 2004 Report Share Posted 27 oktober 2004 hey mensen ik ben stefan, 16 jaar oud en ik heb een Yamaha AX-396 150watt versterker van 2 jaar oud en nu is de eindtrap naar zn grootje... Hoeveel gaat dat ongeveer kosten om te vervangen, want I LOVE MY STEREO Ik kan niet meer zonder, komt geweldig geluid uit (totdat je t vergelijkt met de teac van mn ouders ) en zeker niemand van mijn leeftijd heeft zo'n installatie, maar dan de vraag idd... hoe duur wordt zo'n nieuwe eindtrap.... Groetjes, Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 27 oktober 2004 Report Share Posted 27 oktober 2004 Deze dus http://www.yamaha-hifi.de/products.php?lan...ivset=&newsset= Zit er geen gerantie meer op? zowiezo misschien hier eerts eens informeren: YAMAHA SERVICE ONLINE Your Service Stations for: AX-396 COMPANY: MENHO-ESM Service STREET: Nijverheidsweg 19 E ZIP: NL-3641 LOCATION: RP Mijdrecht COUNTRY: die Niederlande TEL: (0031) 297-287057 FAX: (0031) 297-282241 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slb Posted 28 oktober 2004 Author Report Share Posted 28 oktober 2004 Ja ik ga er niet mee naar Yamaha, ben ik meer dan 'n uur onderweg! Ik ga naar 'n goed audiocentrum waar een bekende van mij werkt hier in Utrecht. Die zal de versterker nog eens goed doorkijken en als het inderdaad de eindtrap is dan bestellen we'n nieuwe en soldeert hij m dr in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slb Posted 28 oktober 2004 Author Report Share Posted 28 oktober 2004 Maar toch bedankt voor de reactie. Volgens mij is de garantie net een paar maanden verlopen maar ik zal nog even kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 29 oktober 2004 Report Share Posted 29 oktober 2004 garantie net een paar maanden verlopen .....? houseparty mee gedaan of normaal gebruik? Bij normaal gebruik is het niet voorbij met de aansprakelijkheid van de leverancier als de garantie voorbij is. De leverancier is eraan te houden dat het ding moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Niet dit dus. Terug ermee en de winkel op zijn plicht wijzen (dit is 'consumentenrecht'. als hij niet meewerkt wil ik je wel een tekstje aanleveren om 'm een briefje te sturen). groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts