Jump to content

hifiklapper op tv

Jempie
 Share

Recommended Posts

Heb het ook gezien. Ik dacht dat er een link was tussen Hifiklapper en Hear? Of heb ik dat verkeerd begrepen. Het werd iig niet duidelijk uit het filmpje van de Tros...

Als ik de berichten mag geloven heeft de sitehouder van Hear ook de website van Hifiklapper opgezet.

Deze zou alleen niet zijn onderhouden met tot gevolg dat mensen apparatuur bestelden die al lang niet meer op voorraad was. Hierdoor is de heer Drees blijkbaar in problemen geraakt.

Overigens blijft de heer Drees zelf verantwoordelijk voor de onzorgvuldige keuze van zijn zakenpartners.

Het is maar zeer de vraag of de maker/programmeur van zijn site ook maar iets te verwijten valt. Die levert tenslotte ook maar tegen betaling een dienst en moet daarvoor ook goed en up-to-date geinformeerd worden. Wellicht is die verhouding ook niet zo florisant?

Het lijkt nu en beetje op Zwarte Pieten ...

;)

Wat ik, ook mede gezien de rechtsvormen waarover ik las (eenmanszaak - v.o.f. - eenmanszaak achtereenvolgens) begrepen heb, is dat de eigenaar van Hear heeft geparticipeerd in de Hifiklapper.

Ik heb het overigens niet gezien, maar dat terzijde.

Het schijnt dat de eigenaar van HEAR ook mede eigenaar van hifiklapper was. Dat was de relatie waarnaar gevraagd werd ;)

Je WEET of het wel of niet zo is, je weet precies hoe de vork in de steel zit en je hebt daar een betrouwbare bron voor.

Zo niet dan is een dergelijke post suggestieve stemmingmakerij.

<_<

Is Hifiklapper zelf betrouwbaar genoeg? Lees o.a. het laatste bericht op de eerste pagina maar (en lees ook nog even verder):

Forum Tros Radar

De eigenaar van Hear speelt hierin ook een onfrisse rol, of lees ik het niet goed?

Verklaart waarom in het verleden ongenoegen met deze lieden met de mantel der liefde werden gedekt.

Frisse morgen! Lust U nog peultjes?

Ja, daar staat een felle uithaal richting de heer Klooster afkomstig van de heer Drees himself, dat is alles. Er staat ook "was eigenaar" en dat zal wel niet voor niets zijn, nog afgezien of het werkelijk zo was.

Lekker betrouwbaar die info ... ??? Kennelijk was/is die verstandhouding niet zo goed.

Kunnen jullie niet wat meer betrouwbaardere info ophoesten?

:unsure: