Jump to content

Audio Kubus

Duck-Twacy
 Share

Recommended Posts

Al een paar dagen is de nieuwe site van http://www.audio-cube.nl/ in de lucht. Hun leveringsprogramma is flink uitgedund, alleen nog vrij exclusieve merken (niet via normale NL handel te verkrijgen).

Er wordt nu meer gericht op complete sets (hoewel ik me wel af vraag wat doe elco's en stekkers ertussen doen ;) )

Ik vraag me af hoe succesvol zo'n formule is. Audionote Den Haag heeft het maar een jaar vol gehouden. Veel audioliefhebbers kiezen zelf liever hun apparatuur, denk ik (en zijn niet in de mogelijkheid om helemaal op nieuw te beginnen). Bovendien is dat zoeken vaak onderdeel van de pret. Mensen die 1 een keer een set van 20000 euro of meer aanschaffen, zie je niet zo vaak. Echte muziekliefhebber )?) wellicht, of muziekkanten. De paar (amateur) muziekanten die ik ken, luisteren naar low/mid end en zijn daar happy mee.

Verder ben ik wel benieuwt hoe het een en ander klinkt, ga zeker eens in het voorjaar een uurtje bij Wilco luisteren.

Well, I don't think they're aiming for the Dutch market only.

Personally I think it is a big gamble, but I'm shure they know what they're doing being in the bussiness for already two whole years.

Damn, a PiTracer would be nice for the bedroom, don't you think...

:P

Leuke en originele site. Mooi klein allemaal, maar volgens mij kan je voor het geld iets minder breekbaars kopen. Zo'n phono trap is zo'n beetje het geodkoopste. Wie heeft hem gehoord?

Carl