Jump to content

Welk merk rack is dit?

JazzLuva
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben al een tijd opzoek naar een goed no-nonsense modulair audio rack.

Dit is het beste wat ik ben tegengekomen, weet iemand welk merk dit is en ev. de prijs ? (het moet wel leuk blijven :D ). Een andere optie is om het te laten maken (het RVS dus) weet alleen niet waar, de planken zullen gewoon 3cm MDF worden, ongeveer 60 x 50 cm.

De bedoeling is dat de ruimte voor de power amp 30 cm hoog is en de rest +/- 18 cm.

Tips zijn welkom.

PS, er was iemand op het HTforum die dit RVS kon leveren, maar die is er helaas mee gestopt :( .

picserver.jpeg

Beste,

Ik ben dus ook opzoek naar meubels, maar dan enkele stands voor onder eindversterkers :D. Kun je bovengenoemde ook bestellen met maar een plateau?

Andere tips zijn ook welkom.

Groeten,

Bas

Ha Bas,

Creaktiv levert geen

Ben ik even blij met mijn Leenbakker audiorack :P

Slechts 49 euro (aanbieding)en zeker niet slecht. De glasplaten zijn gehard en de "staanders" zijn niet van plastic. Tevens zijn er plastic voetjes voor tussen de glasplaten, deze heb ik vervangen door rubber plaatjes. Eenmaal in elkaar gezet is het ook een zeer stevig rack! :)

Groeten, Jos

Beste,

Niet dat ik iets tegen Durob heb, maar het zullen ook wel Durob prijzen zijn, waarmee voor mij dus onbereikbaar.

Ik heb wat anders gevonden, wat fraai is, alleen ben ik bang dat het te ondiep is. Maar dat ben ik nu aan het uitzoeken.

atarvf1pro.jpg

Ja ik heb na twee jaar van alles proberen en doen mijn keus eindelijk gemaakt betreft versterkers. Ik heb ze besteld, maar hou nog even voor me wat het is :D

Groeten,

Bas

Ik heb ze gezien voor 250 euro , tja is wel geld , maar je amps zijn dat toch waard ? :D gewoon scoren die hap.

Beste jazzluva.

250 euro per stuk of per paar? Ik ga echt geen 500 euro uitgeven voor stands man.... :D Zo'n audiofiel ben ik niet.... :D waar heb je ze gezien?

Groeten,

Bas

Waarom bouw je niet gewoon zelf wat? :confused: