Sebastiaan de vries Posted 31 oktober 2004 Report Share Posted 31 oktober 2004 Beste, Target bestaat ook niet meer. Ik vond een bedrijf in de USA die ze nog had. Voor dit bedrag vind ik geen mooiere stands. mischien voortvarend, maar als ik straks mijn eindblokken heb wil ik niet dat ze op de grond staan. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 31 oktober 2004 Report Share Posted 31 oktober 2004 Beste, Target bestaat ook niet meer. Ik vond een bedrijf in de USA die ze nog had. Voor dit bedrag vind ik geen mooiere stands. mischien voortvarend, maar als ik straks mijn eindblokken heb wil ik niet dat ze op de grond staan. Groeten, Bas Zeker weten? Mijn dealer kan ze gewoon leveren, niet alleen uit voorraad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 31 oktober 2004 Report Share Posted 31 oktober 2004 Beste, Target bestaat ook niet meer. Ik vond een bedrijf in de USA die ze nog had. Voor dit bedrag vind ik geen mooiere stands. mischien voortvarend, maar als ik straks mijn eindblokken heb wil ik niet dat ze op de grond staan. Groeten, Bas Zeker weten? Mijn dealer kan ze gewoon leveren, niet alleen uit voorraad Beste Bunky, Ik weet dat alleen van horen zeggen, en hun website is er niet meer. dus zeker weten doe ik het niet Als jij zegt dat het nog te krijgen is in NL neem ik dat zonder meer van je aan. Gelukkig maar want ik vind dat ze erg mooie producten maken. Als ik dat eerder had geweten had ik ze misschien niet uit de USA besteld Ik kon er in Nederland neits over vinden in elk geval. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 31 oktober 2004 Report Share Posted 31 oktober 2004 Beste, Target bestaat ook niet meer. Ik vond een bedrijf in de USA die ze nog had. Voor dit bedrag vind ik geen mooiere stands. mischien voortvarend, maar als ik straks mijn eindblokken heb wil ik niet dat ze op de grond staan. Groeten, Bas De verzendkosten zullen niet gering zijn, leve de lage $ koers Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 31 oktober 2004 Report Share Posted 31 oktober 2004 Beste, Target bestaat ook niet meer. Ik vond een bedrijf in de USA die ze nog had. Voor dit bedrag vind ik geen mooiere stands. mischien voortvarend, maar als ik straks mijn eindblokken heb wil ik niet dat ze op de grond staan. Groeten, Bas Zeker weten? Mijn dealer kan ze gewoon leveren, niet alleen uit voorraad Beste Bunky, Ik weet dat alleen van horen zeggen, en hun website is er niet meer. dus zeker weten doe ik het niet Als jij zegt dat het nog te krijgen is in NL neem ik dat zonder meer van je aan. Gelukkig maar want ik vind dat ze erg mooie producten maken. Als ik dat eerder had geweten had ik ze misschien niet uit de USA besteld Ik kon er in Nederland neits over vinden in elk geval. Groeten, Bas Ik kan me uiteraard vergissen, het kan natuurlijk ook zijn dat de merknaam is opgekocht, of dat het bedrijf een doorstart heeft gemaakt, ik heb geen idee. Ik weet niet in hoeverre racks leverbaar zijn, maar ik weet wel dat ze verrekte mooie (niet alleen om te zien ) luidsprekerstands maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 31 oktober 2004 Report Share Posted 31 oktober 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 31 oktober 2004 Report Share Posted 31 oktober 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 zelfbouw zoals ie op het plaatje staat kostte me dit : *trommel* 80 euro!!! btw.. uit amerika bestellen kan wel.. reken vaak op 23% extra kosten (invoerrechten en btw wat er bovenop komt) Alleen als het via de TPG gaat, heb je kans dat het niet zo duur wordt. Als je via FedEx of UPS laat versturen, ben je ONGETIJWFELD 23% extra kwijt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Waarom bouw je niet gewoon zelf wat? Ja, waarom niet????? (Droom over volgend meubel: leisteen platen verbonden met hele dikke draadeindes. Heavy!!!! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Ja ik heb na twee jaar van alles proberen en doen mijn keus eindelijk gemaakt betreft versterkers. Ik heb ze besteld, maar hou nog even voor me wat het is Groeten, Bas Flauw hoor! Wanneer horen we het nu? Jungston, Crown, Bryston, Accuphase of Class Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Wat een mooi rack!! Hoeveel uurtje gingen daar nu in? zeg maar een paar uur werk per dag, een paar weken... het zagen van de 3 planken per plaat en het fineren ervan kostte het meeste werk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Beste Gitaarwerk, Mijn complimenten!! Echt ontzettend mooi en knap!. Alhowel ik zelf redleijk handig ben, heb ik domweg de tijd niet meer zelf iets te maken. Ik stop al mijn creativiteit in mijn werk voor mijn klanten. Daarom leek het me deze keer zo makkelijk gewoon mooie stands te bestellen. Doehetzelfen ga ik wel weer doen met mijn pre-amp en cd speler die ik beide oh zo extreem ga maken Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 3 november 2004 Report Share Posted 3 november 2004 Beste Gitaarwerk, Mijn complimenten!! Echt ontzettend mooi en knap!. Alhowel ik zelf redleijk handig ben, heb ik domweg de tijd niet meer zelf iets te maken. Ik stop al mijn creativiteit in mijn werk voor mijn klanten. Daarom leek het me deze keer zo makkelijk gewoon mooie stands te bestellen. Doehetzelfen ga ik wel weer doen met mijn pre-amp en cd speler die ik beide oh zo extreem ga maken Groeten, Bas ik hoef geen complimenten blijven te ontvangen hoor .. haha..dat is al een half jaar gelden gebeurd maar toch bedankt! Verder gaat er veel tijd in zitten ja, dat is het nadeel.. zeker als je veel voor klanten doet, heb je vaak geen zin meer om voor jezelf bezig te zijn. Btw Bas, Als je regelmatig op Tweakers.net forum kijkt, kan je merken dat er wel klanten voor je zijn hoor.. Ik heb er een paar aangeraden even naar jou te kijken hier op dit forum (cd spelers reclocken enzo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 3 november 2004 Report Share Posted 3 november 2004 Beste Gitaarwerk, Mijn complimenten!! Echt ontzettend mooi en knap!. Alhowel ik zelf redleijk handig ben, heb ik domweg de tijd niet meer zelf iets te maken. Ik stop al mijn creativiteit in mijn werk voor mijn klanten. Daarom leek het me deze keer zo makkelijk gewoon mooie stands te bestellen. Doehetzelfen ga ik wel weer doen met mijn pre-amp en cd speler die ik beide oh zo extreem ga maken Groeten, Bas ik hoef geen complimenten blijven te ontvangen hoor .. haha..dat is al een half jaar gelden gebeurd maar toch bedankt! Verder gaat er veel tijd in zitten ja, dat is het nadeel.. zeker als je veel voor klanten doet, heb je vaak geen zin meer om voor jezelf bezig te zijn. Btw Bas, Als je regelmatig op Tweakers.net forum kijkt, kan je merken dat er wel klanten voor je zijn hoor.. Ik heb er een paar aangeraden even naar jou te kijken hier op dit forum (cd spelers reclocken enzo) Beste gitaarwerk, Thanx!!! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 3 november 2004 Report Share Posted 3 november 2004 Damn bas, wat voor eindtrappen heb je nu besteld.. ps: hoezo dik nieuwsgierig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 november 2004 Report Share Posted 4 november 2004 Damn bas, wat voor eindtrappen heb je nu besteld.. ps: hoezo dik nieuwsgierig? Ok PD,ik zal je niet langer in nieuwschierigheid laten. Dit zijn ze dan....... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 4 november 2004 Report Share Posted 4 november 2004 zelfbouw zoals ie op het plaatje staat kostte me dit : *trommel* 80 euro!!! btw.. uit amerika bestellen kan wel.. reken vaak op 23% extra kosten (invoerrechten en btw wat er bovenop komt) Alleen als het via de TPG gaat, heb je kans dat het niet zo duur wordt. Als je via FedEx of UPS laat versturen, ben je ONGETIJWFELD 23% extra kwijt. Dat ziet er idd erg goed uit ja. Wijx heeft ook zo'n rek gebouwd...toch wel mooi als je zo handig bent hout enz. Als ik het zou moeten doen ziet het er niet uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 4 november 2004 Report Share Posted 4 november 2004 Damn bas, wat voor eindtrappen heb je nu besteld.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 4 november 2004 Report Share Posted 4 november 2004 zelfbouw zoals ie op het plaatje staat kostte me dit : *trommel* 80 euro!!! btw.. uit amerika bestellen kan wel.. reken vaak op 23% extra kosten (invoerrechten en btw wat er bovenop komt) Alleen als het via de TPG gaat, heb je kans dat het niet zo duur wordt. Als je via FedEx of UPS laat versturen, ben je ONGETIJWFELD 23% extra kwijt. Dat ziet er idd erg goed uit ja. Wijx heeft ook zo'n rek gebouwd...toch wel mooi als je zo handig bent hout enz. Als ik het zou moeten doen ziet het er niet uit Vast wel man :-) gewoon veel geduld en netjes te werk gaan.. Ik heb dat rek van wijx nog steeds niet afgezien helaas. Ben wel ERG benieuwd. Ik geloof dat hij ook is wezen fineren. toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 4 november 2004 Report Share Posted 4 november 2004 303's omgebouwd tot monoblokken? Serieus? mvg, PD nee Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 5 november 2004 Report Share Posted 5 november 2004 303's omgebouwd tot monoblokken? Serieus? mvg, PD nee grapjas.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 5 november 2004 Report Share Posted 5 november 2004 Beste, Ontopic maar weer. Ik heb vandaag mijn Target stand's uit Amerika binnen gekregen. Ik schrok inderdaad van de invoerrechten. Maargoed ben nog steeds goedkoper uit dan in NL. De stands zijn zeer mooi en degelijk. Ben er erg blij mee. Mijn eindversterkers zijn inmiddels ook binnen bij de importeur. Helaas ben ik zo ziek als een hond, en heb ik ze niet kunnen ophalen. Dit wordt dus pas Donderdag as. dat ik daar tijd voor heb. Daarna als ze een tijdje spelen zal ik volledig verslag doen. De reden da tik er nu over zwijg is, dat ik straks ene goed en objectief verhaal wil schrijven. Dat kan alleen als ik wat langer met het product leef. Ook heb ik vele andere versterkers thuis mogen proberen, en ook daar zal ik wat over vertellen. Om niemand te benadelen wacht ik nog even met het bekend maken van mijn keuze Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 5 november 2004 Report Share Posted 5 november 2004 nou, oke dan bas.. ik wacht nog een paar weekjes geduldig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts