Jump to content

Posters

beunky
 Share

Recommended Posts

Ik ben op zoek naar een site waar ik posters kan bestellen van de volgende personen:

Igor Stravinsky

Yundi Li

Kiril Kondrashin

Herbert von Karajan

Wilhelm Furtw

Ik weet niet hoor, maar toen ik zo oud was als jij hing ik liever een poster van wat anders boven mijn bed, iets vleeskleuriger.. :rolleyes::D

Je hebt ze inmiddels weggehaald... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Met opgewekte groet,

Ik weet niet hoor, maar toen ik zo oud was als jij hing ik liever een poster van wat anders boven mijn bed, iets vleeskleuriger.. :rolleyes:  :D

Je hebt ze inmiddels weggehaald... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Met opgewekte groet,

Nee, ik ben verhuisd.. :D

Ik weet niet hoor, maar toen ik zo oud was als jij hing ik liever een poster van wat anders boven mijn bed, iets vleeskleuriger.. :rolleyes::D

Mwah, afgezien van het feit dat ik het vaak redelijk smakeloos vind staan, zijn mijn ouders daar ook niet echt happig op ;):D:D:D:D

Ik weet niet hoor, maar toen ik zo oud was als jij hing ik liever een poster van wat anders boven mijn bed, iets vleeskleuriger.. :rolleyes:  :D

Mwah, afgezien van het feit dat ik het vaak redelijk smakeloos vind staan, zijn mijn ouders daar ook niet echt happig op ;):D:D:D:D

Alsof een blote dirigent het toppunt van smaak is.. :rolleyes::lol:

Ik weet niet hoor, maar toen ik zo oud was als jij hing ik liever een poster van wat anders boven mijn bed, iets vleeskleuriger.. :rolleyes:

Niet? Wat ben je toch een raar joch! :lol: :lol: :lol:

Ik heb liever een blote Anna Kournikova op een poster aan de muur hangen dan een blote Nicolaus Harnoncourt :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Niet? Wat ben je toch een raar joch! :lol: :lol:  :lol:

Ik heb liever een blote Anna Kournikova op een poster aan de muur hangen dan een blote Nicolaus Harnoncourt :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Dat zullen je ouders toch zeker wel met je eens zijn?