Lurge Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Ik ben wanhopig op zoek naar degelijk vinyl van The Police en van Sting. Mag tweedehands zijn, maar nieuw is uiteraard net iets leuker. Kennen jullie winkels / on-line winkels / mensen / ... waar ik dit kan vinden. CD, SACD, DVD enz. is NIET wat ik zoek, dat vind ik met de vleet, maar ben op zoek naar de plaatjes, het zwarte goud, ... Bring it on pls Prijs speelt geen rol Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Als je het niet in 2e-hands platenzaken kan vinden, zet dan een gevraagd op de diverse veilingsites. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Over het algemeen heeft www.mused.nl wel wat titels van hun, en niet eens voor heel erg gekke prijzen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 kringloop\??? tenminste daar heb ik het een en ander vandaan en in goede staat........ bb Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 kijk eens bij www.musicstack.nl, daar hebben ze veel. of http://www.crazy-diamond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 google even bij fred kok vinyl; die heeft wat vinyl tegen zeer redelijke prijzen en in goede kwaliteit (allemaal 2e hands) Hij zit in Drachten. Volgens mij heeft hij zat van The Police in ieder geval; aanvulling: heb net even gekeken maar al zijn Police en Sting zijn verdwenen. (toch qua prijs een aardig adresje, maar beperkt assortiment) Link to comment Share on other sites More sharing options...
berend Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Ik ben wanhopig op zoek naar degelijk vinyl van The Police en van Sting. Mag tweedehands zijn, maar nieuw is uiteraard net iets leuker. Kennen jullie winkels / on-line winkels / mensen / ... waar ik dit kan vinden.CD, SACD, DVD enz. is NIET wat ik zoek, dat vind ik met de vleet, maar ben op zoek naar de plaatjes, het zwarte goud, ... Bring it on pls Prijs speelt geen rol op ebay is bijna alles te koop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Ik ben wanhopig op zoek naar degelijk vinyl van The Police en van Sting. Mag tweedehands zijn, maar nieuw is uiteraard net iets leuker. Kennen jullie winkels / on-line winkels / mensen / ... waar ik dit kan vinden.CD, SACD, DVD enz. is NIET wat ik zoek, dat vind ik met de vleet, maar ben op zoek naar de plaatjes, het zwarte goud, ... Bring it on pls Prijs speelt geen rol Zie hier : http://search.ebay.com/The-Police_Records_...ntrypageZsearch 191 items found for The Police in Records Leef je uit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 7 november 2004 Report Share Posted 7 november 2004 heb nog drie elpees staan outlander d'amour c 1978 reggatta de blanc c 1979 zenyatta mondatta c 1980 duz... kenne weg tege redelijk prijssie..........(nie zo veel dus) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts