gripen Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Heb dit weekend een Pioneer PDR-04 cd recorder (in nieuwstaat) gewonnen voor minder dan 20% van de nieuwprijs (incl. verzendkosten). Zo is 2e-hands hifi kopen een stuk leuker dan via marktplaats.nl o.i.d. waar je ontzettend gestoorde reakties en idiote biedingen krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Wat bedoel je met gewonnen, je hebt er toch geld voor betaald? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Leuk dat je een mooi apparaat hebt, maar ik vind ebay in NL dus waardeloos. Het loopt hier gewoon niet. Er is nauwelijks aanbod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Leuk dat je een mooi apparaat hebt, maar ik vind ebay in NL dus waardeloos. Het loopt hier gewoon niet. Er is nauwelijks aanbod. Waarom zou je je bij E-bay beperken tot Nederland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Leuk dat je een mooi apparaat hebt, maar ik vind ebay in NL dus waardeloos. Het loopt hier gewoon niet. Er is nauwelijks aanbod. Waarom zou je je bij E-bay beperken tot Nederland? Niet alle artikelen worden wereldwijd aangeboden, en verzendkosten en risico's vanuit een ander land.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 1 november 2004 Author Report Share Posted 1 november 2004 Gewonnen door het winnende bod uit te brengen wat minder dan 20% van de nieuwprijs was. Verzendkosten waren 21 euro, in verhouding meer dan 10% van het winnende bod maar alles bij elkaar was het wel een koopje. Ik heb bij al mijn eBay aan- en verkopen (enkele tientallen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Tot nu toe heb ik maar een ervaring met E-bay. Een setje Nordost-interlinks uit Amerika. leverde geen problemene op. Inderdaad geeft feedback-informatie over de verkoper in de regel wel een aardige indiactie over diens betrouwbaarheid. Mist al enkele tientallen mensen gebruik van zijn diensten hebben gemaakt. Iemand met maar twee of drie beoordelingen, vind ik te riskant om iets bij te bestellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Hallo, Heel leuk tot je eens een paar keer ettelijke duizenden euro's door je neus boort. Dan wordt het opeens heel wat minder leuk . En ja ik spreek uit ervaring, ik heb het een paar keer meegemaakt, nog nooit iets aangekregen van wat ik op ebay koop. Het kip met de gouden eieren blijkt voor mij geen eieren te leggen . MVG Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 november 2004 Report Share Posted 1 november 2004 Ik koop best veel via Ebay, van fototoestel, batterijen, laders, HDD's en laptops tot cd's en dvd's Slechts een keer ging het goed fout, toen werd door een USA verkoper een cpu niet geleverd. Ik deed elektronisch aangifte via een website van de FBI en er werd actie ondernomen, waarna ik mijn geld + kosten terug kreeg Dat was best leuk om te doen trouwens, veel emails naar een detective die vervolgens bij elke volgende stap verslag deed. De verkoper kreeg huisbezoek, hij betaalde mij terug en moest daarna nog zitten ook Voorwaarde is dat je het adres en echte naam van de verkoper hebt, dan kunnen ze er iets mee. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts