Karma Posted 5 juni 2006 Report Share Posted 5 juni 2006 hoi, Ik heb zelf heel wat hoofdtelefoons voor portable gebruik gehad, inclusief de shure E2c en E5c. Ik heb nooit aan het geluid kunnen wennen, zelfs niet die van de grote shure's. Uiteindelijk ben ik beland bij een Sennheiser PX100. Ik kan je dan ook alleen deze aanbevelen en af te stappen van het idee dat er goede oorplugjes zijn. Als je een MX 400 van sennheiser met een PX 100 vergelijkt dan val je van je stoel. De PX100 kost 50 Euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minguel Posted 8 juni 2006 Report Share Posted 8 juni 2006 Voor een nieuwe koptelefoon ging altijd uit naar Senheiser. Na jaren plezier van Senheiser uit de MX serie, heb ik sinds enkele maanden een shure ec2 (op de gok gekocht) icm met een samsung mp3 speler. Deze speler heeft een equlaizer dus kan zelf alles naar wens afstellen. Ondanks dat ik meer dan tevreden was en ben over Senheiser, wil ik niet terug naar de Senheiser. Gebruik de combi shure & mp3 speler vooral op de sportschool. Enige wat ik hoor is de muziek uit mijn shure. De shure heeft een aantal foamdopjes, dus er zit altijd 1 die past. Echt een super koptelefoon en blijft goed zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kindval Posted 10 juni 2006 Report Share Posted 10 juni 2006 Heb zelf de Shure E4c. Prachtig ! Beter dan menig grote koptelefoon. Luisteren via de MP3 speler is er een muzikaal genoegen door geworden. Wel belangrijk om ze op de goede manier in je oren te leren stoppen...zitten ze verkeerd, dan klinkt het nergens naar. Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts