gripen Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Wat betalen jullie voor een binnen- en/of buitenhoes voor een LP? Ik zie waanzinnige verschillen. Voorbeeld zonder namen te noemen: in een "High-End" zaak bijna een euro voor een doodgewone geplastificeerde binnenhoes (die daar natuurlijk heel bijzonder en high-end is) terwijl deze bij de no-nonsens platenwinkel 25 cent kosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Hallo, Ik haal mijn antistatische binnenhoezen en plastic buitenhoezen bij een platenzaak in Aaken (D) en betaal gemmiddeld nog geen 25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matt Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Ik koop mijn binnenhoezen bij de Plaatboef in Rotterdam. Iets van 30 cent per stuk zijn ze. De buitenhoezen koop ik bij Demonfuzz er tegenover..... De buitenhoezen zijn van die dunnetjes en 50 stuks zijn iets van 7 a 8 euro. Van die hele stevige buitenhoezen zijn inderdaad een stukkie duurder. Hoeft dus allemaal niet zo duur te zijn! Matthias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 2 november 2004 Author Report Share Posted 2 november 2004 't Is ook niet zo dat ik een euro voor een binnhoes betaal (ben toch niet gek) maar ik sloeg zowat steil achterover toen ik het de verkoper zonder blikken of blozen hoorde zeggen. Toen ik hem vroeg of het audiofiel papier was ging ie er ook nog serieus op in. Maar zoals gewoonlijk zijn zelfs deze simpele dingen in Duitsland weer 10% goedkoper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 2 november 2004 Report Share Posted 2 november 2004 Bij Dido in Hoensbroek kosten ze iets van 20 cent per stuk. (Binnen hoezen met plastic). Meteen maar een voorraad aangelegd. BTW: Bij grotere aantallen krijg je korting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts